Unox breidt vegetarisch assortiment verder uit
Vegetarisch - Unox gaat het vegetarische assortiment verder uitbreiden naar elf producten. Na de Vegetarische Rookworst volgen nu ook vegetarische varianten van stoofpotjes, paté, erwtensoep en de knakworsten. Volgens het voedingscentrum kiest 55% van alle Nederlanders ervoor om drie of meer dagen geen vlees te eten bij de warme maaltijd. Met de introductie van vegetarische producten wil Unox inspelen op die ontwikkeling naar meer vleesvervangers. Thijs Sleddering, Marketing Manager Unox: “Met deze nieuwe vegetarische producten kunnen wij nu ook de mensen die geen vlees of wat minder vlees willen eten voorzien van onze producten”.De bestaande vegetarische productlijn met de rookworst en de gehacktballetjes en groente- en tomatensoep, wordt uitgebreid met diverse vegetarische stoofpotjes in de smaken kip, rund en ragout, paté, erwtensoep en de bekende ‘Knaks’ Commercial Voor de introductie van de nieuwe vegetarische producten ontwikkelde Unox een pixar-achtige geanimeerde merkfilm. In de hoofdrol speelt Anna, dochter uit een hardwerkend slagersfamilie, die tijdens het buitenspelen op het idee komt om de traditionele rookworst bij het avondeten om te wisselen voor de vegetarische variant van Unox. Hiermee wil het merk laten zien dat traditie en verandering samengaan. Bron: @FoodClicks Vegetarisch - Unox gaat het vegetarische assortiment verder uitbreiden naar elf producten. Na de Vegetarische Rookworst volgen nu ook vegetarische varianten van stoofpotjes, paté, erwtensoep en de knakworsten. Volgens het voedingscentrum kiest 55% van alle Nederlanders ervoor om drie of meer dagen geen vlees te eten bij de warme maaltijd. Met de introductie van vegetarische producten wil Unox inspelen op die ontwikkeling naar meer vleesvervangers. Thijs Sleddering, Marketing Manager Unox: “Met deze nieuwe vegetarische producten kunnen wij nu ook de mensen die geen vlees of wat minder vlees willen eten voorzien van onze producten”.De bestaande vegetarische productlijn met de rookworst en de gehacktballetjes en groente- en tomatensoep, wordt uitgebreid met diverse vegetarische stoofpotjes in de smaken kip, rund en ragout, paté, erwtensoep en de bekende ‘Knaks’ Commercial Voor de introductie van de nieuwe vegetarische producten ontwikkelde Unox een pixar-achtige geanimeerde merkfilm. In de hoofdrol speelt Anna, dochter uit een hardwerkend slagersfamilie, die tijdens het buitenspelen op het idee komt om de traditionele rookworst bij het avondeten om te wisselen voor de vegetarische variant van Unox. Hiermee wil het merk laten zien dat traditie en verandering samengaan. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen
Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.
Lees berichtUnilever haalt mijlpaal van 1 miljoen geredde producten
Voedselverspilling – De samenwerking tussen Unilever en Too Good To Go tegen voedselverspilling heeft in twee jaar tijd 1 miljoen producten gered. Deze mijlpaal werd bereikt met het aanbieden van magic boxen, een verrassingspakket met producten die tegen de ‘ten minste houdbaar tot-datum' (THT) zitten, die via de Too Good To Go-app worden aangeboden. Eind 2022 introduceerden beide partijen ook de mogelijkheid om...
Lees berichtZwanenberg komt met nieuwe Kips Vega-campagne
Campagne – Kips heeft een nieuwe campagne ontwikkeld die erop is gericht consumenten ervan te overtuigen dat Kips Vega een feestje is op je boterham. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred.
Lees berichtVoedselproducenten gaan donaties aan Voedselbank verhogen
Voedselbanken – Voedselbank verwacht stijging van minimaal 40% nieuwe klanten. Om die groei aan te kunnen hebben de voedselproducenten Unox, Iglo, Hak en Bolletje het initiatief genomen om meer producten te doneren. Als ‘Wintercollectief’ schieten zij de Voedselbank te hulp om gezinnen te helpen die dat nodig hebben.
Lees berichtUnox stopt minder worst in de worst en gaat voor plantaardig
Plantaardig – Unilever is met het merk Unox hard bezig het merk meer toekomstbestendig te maken en gaat het dierlijk vlees in de worst verminderen en meer groente toevoegen. Bovendien wordt de kwaliteit van het vlees in de rookworst beter.
Lees berichtHEMA introduceert vegetarische rookworst OokWorst
Fodservice - Twee jaar is eraan gewerkt en onlangs kon de consument er voor het eerst van genieten; de iconische HEMA-rookworst is er nu ook in een vegetarische variant: de OokWorst.
Lees bericht