Unox breidt vegetarisch assortiment verder uit


Vegetarisch - Unox gaat het vegetarische assortiment verder uitbreiden naar elf producten. Na de Vegetarische Rookworst volgen nu ook vegetarische varianten van stoofpotjes, paté, erwtensoep en de knakworsten. Volgens het voedingscentrum kiest 55% van alle Nederlanders ervoor om drie of meer dagen geen vlees te eten bij de warme maaltijd. Met de introductie van vegetarische producten wil Unox inspelen op die ontwikkeling naar meer vleesvervangers. Thijs Sleddering, Marketing Manager Unox: “Met deze nieuwe vegetarische producten kunnen wij nu ook de mensen die geen vlees of wat minder vlees willen eten voorzien van onze producten”.De bestaande vegetarische productlijn met de rookworst en de gehacktballetjes en groente- en tomatensoep, wordt uitgebreid met diverse vegetarische stoofpotjes in de smaken kip, rund en ragout, paté, erwtensoep en de bekende ‘Knaks’ Commercial Voor de introductie van de nieuwe vegetarische producten ontwikkelde Unox een pixar-achtige geanimeerde merkfilm. In de hoofdrol speelt Anna, dochter uit een hardwerkend slagersfamilie, die tijdens het buitenspelen op het idee komt om de traditionele rookworst bij het avondeten om te wisselen voor de vegetarische variant van Unox. Hiermee wil het merk laten zien dat traditie en verandering samengaan. Bron: @FoodClicks Vegetarisch - Unox gaat het vegetarische assortiment verder uitbreiden naar elf producten. Na de Vegetarische Rookworst volgen nu ook vegetarische varianten van stoofpotjes, paté, erwtensoep en de knakworsten. Volgens het voedingscentrum kiest 55% van alle Nederlanders ervoor om drie of meer dagen geen vlees te eten bij de warme maaltijd. Met de introductie van vegetarische producten wil Unox inspelen op die ontwikkeling naar meer vleesvervangers. Thijs Sleddering, Marketing Manager Unox: “Met deze nieuwe vegetarische producten kunnen wij nu ook de mensen die geen vlees of wat minder vlees willen eten voorzien van onze producten”.De bestaande vegetarische productlijn met de rookworst en de gehacktballetjes en groente- en tomatensoep, wordt uitgebreid met diverse vegetarische stoofpotjes in de smaken kip, rund en ragout, paté, erwtensoep en de bekende ‘Knaks’ Commercial Voor de introductie van de nieuwe vegetarische producten ontwikkelde Unox een pixar-achtige geanimeerde merkfilm. In de hoofdrol speelt Anna, dochter uit een hardwerkend slagersfamilie, die tijdens het buitenspelen op het idee komt om de traditionele rookworst bij het avondeten om te wisselen voor de vegetarische variant van Unox. Hiermee wil het merk laten zien dat traditie en verandering samengaan. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht


Unilever haalt mijlpaal van 1 miljoen geredde producten

Voedselverspilling  – De samenwerking tussen Unilever en Too Good To Go tegen voedselverspilling heeft in twee jaar tijd 1 miljoen producten gered. Deze mijlpaal werd bereikt met het aanbieden van magic boxen, een verrassingspakket met producten die tegen de ‘ten minste houdbaar tot-datum' (THT) zitten, die via de Too Good To Go-app worden aangeboden. Eind 2022 introduceerden beide partijen ook de mogelijkheid om...

Lees bericht


Voedselproducenten gaan donaties aan Voedselbank verhogen

Voedselbanken – Voedselbank verwacht stijging van minimaal 40% nieuwe klanten. Om die groei aan te kunnen hebben de voedselproducenten Unox, Iglo, Hak en Bolletje het initiatief genomen om meer producten te doneren. Als ‘Wintercollectief’ schieten zij de Voedselbank te hulp om gezinnen te helpen die dat nodig hebben.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid