Vegan Masters introduceert de Smart Cooler


De slimme koeling van Vegan Masters

Catering – Vegan Masters introduceert een vendingconcept dat uitsluitend de producten registreert en afrekent, die worden meegenomen uit de koeling. Het meubel wordt geleverd met een recyclede bekisting en is dit najaar beschikbaar voor extene locaties.

Het meubel met de veganistische producten staat nu uitsluitend nog bij Vegan Masters op kantoor, waar alle integraties in de systemen worden getest. Eigen medewerkers en andere gebruikers en bezoekers van het pand kunnen het apparaat al wel gebruiken.Gebruikers scannen hun betaalmiddel en pakken vervolgens die producten die gewenst zijn. Producten die worden teruggeplaatst worden niet afgerekend. Vegan Masters maakt dagelijks koelverse producten zoals wraps, poké bowls, curry’s en pasta’s. Deze producten worden aan consumenten door heel Nederland bezorgd.

Het meubel waarin de Smart Cooler is geplaatst, is voorzien van een dispenser voor handdesinfectie en een magnetron. Hierdoor is het meubel volledig in lijn met de richtlijnen van het RIVM voor contactloze verkoop.Formulemanager Willem van Rijswijk van Vegan Masters noemt de vendingmachine dé cateroplossing voor de anderhalvemetersamenleving.

Omdat de producten straks vanuit een hub dagelijks worden aangeleverd is er sprake Zero Out-of-Stock en Zero Waste, aldus Van Rijswijk. “Iedere verkoop wordt direct doorgegeven, zodat onze medewerkers exact weten welke artikelen aangevuld moeten worden. Aan de hand van actuele verkopen kunnen zelfs extra levermomenten worden ingezet om die zero out of stock belofte echt waar te maken”.

Wat de Smart Cooler helemaal smart maakt, is dat het apparaat zelf de THT-datum van de producten in de gaten houdt. Zodra producten richting einde houdbaarheid gaan, wordt automatisch, zonder tussenkomst van een medewerker, overgestapt op variabele pricing om de verkoop van het betreffende product te stimuleren. Communicatie van die kortingen, of nieuwe prijzen gebeurt via het scherm bij de vendingmachine of gaat als push-bericht naar de pandgebruikers.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Willie’s worstenbrood-automaat loopt niet onverdienstelijk’

Vending – De automaat staat er al sinds september vorig jaar en de producten ‘verkopen niet onverdienstelijk’, laat bakkerij Willie’s Worstenbrood weten. De vendingmachine bij de ingang van het bedrijf aan de molenhoefstraat 14 Udenhout, is 24/7 in bedrijf om de liefhebber van de Brabantse lekkernij ’s nachts en in de weekenden te voorzien.

Lees bericht


Vierde editie Nationale Week Zonder Vlees van start

Actieweek – Vandaag gaat de vierde editie van de Nationale Week Zonder Vlees van start. Tijdens deze campagne wordt Nederland bewust gemaakt van de positieve impact van minder vlees eten, en ervaren zij hoe gemakkelijk dit kan zijn. Het animo van partners en andere organisaties is onverminderd groot. Naast vele Nederlanders, supermarkten en producenten, sluiten ook scholen, pompstations, studentenverenigingen en ministeries...

Lees bericht


Rene Bos verschuift met Bram Stolk van schoolcateraar naar softwarebedrijf

Vending - Niet de frisdrank- of snackautomaat is mogelijk aan een volgende generatie toe, maar het betaalsysteem en de wijze waarop de vendingmachine met klanten communiceert. Dat is wat directeur Rene Bos van cateringbedrijf Scoolcompany dacht alvorens aan de slag te gaan met een aantal softwarepartners voor een nieuwe betaal- en bestelsoftware, voor zowel de counter- als vendingverkoop.

Lees bericht


Vierde editie Nationale Week Zonder Vlees in maart van start

Actieweek - De vierde editie van de Nationale Week Zonder Vlees, vindt dit jaar plaats van 8 tot en met 14 maart. Deze jaarlijks terugkerende campagne heeft steeds meer impact en draagt bij aan groeiende normalisering van een flexitarisch eetpatroon. Ook veel foodservicepartijen nemen deel aan deze actieweek.

Lees bericht

Domino’s ondertekent partnerships in dierenwelzijn

Formulenieuws - Domino’s Pizza Enterprises, heeft een Europees partnership gesloten met dierenwelzijn organisatie CIWF (Compassion In World Farming). Met deze samenwerking zet de keten een volgende stap in het verbeteren van de leefomstandigheden van dieren. De pizzaketen tekent ook het Better Chicken Commitment.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid