Versbranches laten de kracht van speciaalzaak zien in tv-spot


Campagne –  “Vers en met liefde”; dat is de boodschap van een tv-spot die door een aantal samenwerkende versdetailhandelbranches wordt gelanceerd. Het doel is om de consument attent te maken op de aanwezigheid van deze speciaalzaken en te laten zien dat het steunen van deze ondernemers van groot belang is.

De samenwerkende branches zijn de kaasspeciaalzaken & foodspecialiteitenwinkels (Vakcentrum), groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), visspecialisten (VNV), bakkers (NBOV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW) en slagers (KNS). De tv-spot is vanaf 27 april te zien op de publieke zenders. De gezamenlijke branches tonen in de spot de kracht van de ‘versspecialist in jouw buurt’.

De commercial is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten en vormt een opmaat naar een langer lopende consumentencampagne en bredere samenwerking binnen de branches.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Tweede Kamer stemt in met wetsvoorstel Franchise

Wetgeving – De Tweede Kamer heeft vandaag ingestemd met het wetsvoorstel van staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat, dat een betere balans moet brengen in de verhouding tussen franchisenemer en franchisegever. De zogenaamde ‘franchisewet’ is tien jaar onderwerp van discussie geweest tussen diverse partijen.

Lees bericht



Vakbeurs Foodspecialiteiten groter dan ooit

Beurzen - De Vakbeurs Foodspecialiteiten, die maandag 30 september en dinsdag 1 oktober wordt gehouden in Expo Houten (NL), is dit jaar groter dan ooit. De verschuiving van de tweedaagse beurs naar de maandag en dinsdag, deze editie voor de tweede keer, heeft de beurs geen windeieren gelegd. De verschuiving zorgde vorig jaar al voor veel positieve geluiden van standhouders en winkeliers....

Lees bericht

Nieuw logo Top Bakkers luidt nieuwe fase in

Huisstijl – Top Bakkers heeft de huisstijl aangepast en komt eerdaags ook met een nieuwe website. Het vandaag gepresenteerde logo staat symbool voor de veranderingen en verdere ontwikkelingen van de organisatie. Het nieuwe logo laat de liefde en passie zien voor het product en het ambacht voor het bakkersval, geeft Wim Doedens, algemeen directeur van Top Bakkers B.V., aan. Het...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid