Verstegen vernieuwt professionele productassortiment
Introductie – Familiebedrijf Verstegen Spices & Sauces uit Rotterdam introduceert een vernieuwd Verstegen Professional assortiment. Het assortiment is exclusief gericht op de professionele chef en versspecialist.
Volgens Verstegen Professional gaat het niet zomaar om een aanpassing, maar gaat het om een optimalisatie van het assortiment, zodat de juiste producten makkelijker te vinden zijn. Dit helpt de professional bij het maken van de beste keuzes om culinaire creaties verder te verfijnen en naar een hoger niveau te tillen.
Ook de verpakkingen passen beter bij het gebruik, aangezien de verpakkingsgroottes zijn afgestemd op professioneel gebruik, zodat de chef kok efficiënter kan werken en verspilling wordt tegengegaan. Verder is het design vernieuwd en zijn de verpakkingen voorzien van aangepaste productnamen. De kruidenbussen hebben niet alleen een frisse ’look en feel’ maar zijn ook vervaardigd van 100% gerecycled plastic (rPET).
Bron: Verstegen/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Kruidenbedrijf Verstegen realiseert fors lagere CO2
Verduurzaming - Verstegen Spices en Sauces is volop bezig met het verminderen van de CO2-uitstoot. Z heeft het Rotterdamse kruidenbedrijf een gewichtsreductie doorgevoerd in de glazen strooien en gebruikt het bedrijf voortaan rPET (gerecycled PET) in de verpakkingen van het professionele assortiment.
Lees berichtMark Schraauwen volgt Michel Driessen op als CEO bij Verstegen
Benoeming - CEO Michel Driessen heeft de dagelijkse leiding van Verstegen Spices & Sauces per 1 juni overgedragen aan CCO Mark Schraauwen. Mark zal de functie van CEO gaan bekleden. Michel Driessen blijft eigenaar van Verstegen en neemt zitting in de Raad van Advies van het Rotterdamse familiebedrijf.
Lees berichtBelgische editie van ‘Nederlandse Week Zonder Vlees’ van start
Actie - Stichting Nationale Week Zonder Vlees van Isabel Boerdam start maandag de eerste ‘Week Zonder Vlees-campagne’ in België. België is het eerste land waar de in Nederland campagne naartoe gaat als onderdeel van haar Europese uitrol. Gesteund door de Europese Unie gaat de Week Zonder Vlees de komende jaren naar Denemarken (2024), Duitsland (2024), Spanje (2025) en Oostenrijk (2026). De ambitie is om...
Lees berichtDrukke eerste dag bij Gastvrij Rotterdam
Vakbeurzen – Het was druk op de eerste beursdag van Gastvrij Rotterdam. De beurs die groter is dan de vorige editie, kende op bepaalde momenten zelfs opstoppingen in de gangpaden, wat tamelijk uniek is voor de Rotterdamse horecabeurs. De drukte liet zien dat het enthousiasme in de horeca groot is, ondanks de wellicht wat sombere geluiden over de nabije toekomst van...
Lees berichtCoca-Cola schaft gebruik nieuw plastic voor de flessen af in Nederland
Duurzaamheid – Coca-Cola schaft het gebruik van nieuw plastic voortaan af voor de productie van de plastic flessen in Nederland. De hele portfolio gaat over op flessen gemaakt van 100% gerecycled plastic met 42% minder CO2-voetafdruk dan flessen van nieuw plastic.
Lees bericht7UP vervangt groene fles voor transparante versie
Frisdranken - Vrumona, bottelaar van 7UP in Nederland, vervangt met ingang van half februari de iconische groene fles van 7UP van glas en PET voor een transparante fles van ongekleurd PET. Reden van de omschakeling is een volgende stap naar een verdere circulaire economie.
Lees bericht