Villa Massa sponsor van ‘Highest Climber Award’
_1080_705_90.jpg)
Restaurant – Villa Massa Limoncello is sponsor van de prijs voor het restaurant dat het snelst is gestegen op de lijst van ‘Worlds 50 Best Restaurants 2022’. Deze prestigieuze prijzen in de wereld van de gastronomie worden op 18 juli in Londen uitgereikt.
De lijst van de 50 beste restaurants ter wereld is een van de belangrijkste culinaire en gastronomische referenties in de wereld geworden. Jaar op jaar beloont de organisatie de meest uitmuntende restaurants en reikt zij prijzen in verschillende categorieën uit. Villa Massa, bekend van de authentieke limoncello uit Sorrento, sponsort dit jaar de winnaar van The Highest Climber Award, die wordt uitgereikt aan het restaurant dat ten opzichte van de vorige lijst de meeste plaatsen is gestegen. In eerdere edities is deze prijs gewonnen door prestigieuze restaurants als The Chairman (Hong Kong, China), Azurmendi (Bilbao, Spanje) en Den (Tokio, Japan).
Bron: Villa Massa/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
INTERNORGA wil gastronomie naar hoger niveau tillen
Vakbeurzen – De coveniencebeurs INTERNORGA die van 14 tot en met 18 maart 2025 wordt gehouden in Hamburg wil niet alleen de belangrijkste trends signaleren, maar ook de gastronomie naar een hoger niveau brengen. De beurs is bestemd voor foodprofessionals uit de out-of-homemarkt en de retail.
Lees berichtGezonde formule Poké&ZO kiest Sligro als leverancier
Formulenieuws - Poké&ZO is een samenwerking aangegaan met Sligro Food Group. De groothandel is daarmee de totaalleverancier van de vijf Poké&ZO-locaties in Nederland geworden. Het contract heeft een looptijd van vijf jaar.
Lees berichtDrie nieuwe jonge chefs benoemd tot New Chefs on the Block
Event – Tijdens de tiende jubileumeditie van New Chefs on the Block werden drie jonge culinaire talenten in het zonnetje gezet. De New Chefs zijn Gijs Kemmeren (restaurant Vannu), Peter Bogema (restaurant Sober) en Luca Carli (restaurant Reverie). Zij werden gekozen vanwege hun innovatieve aanpak, focus op duurzaamheid, innovatie en sterke culinaire visie.
Lees berichtBouw nieuwe locatie De Lichtmis en McDonald’s Zwolle gestart
Samenwerking – Vorige week is de eerste paal geslagen en daarmee een start gemaakt met de bouw van een unieke horecacombinatie tussen wegrestaurant De Lichtmis en McDonald’s Zwolle. De combinatie gaat zich vestigen aan de A28, ter hoogte van afslag 22, markeert een nieuw begin voor het familiebedrijf De Lichtmis.
Lees berichtFoodservice groeide in 2024 met 4,1% door prijsverhogingen
Analyse - De foodservicemarkt had in 2024 last van een regenachtig voorjaar en een consument die de hand op de knip hield. De omzet van de totale markt voor Foodservice (Klassieke Horeca, Gemak, Catering) kwam daardoor vorig jaar uit op €22.177 miljoen. Feitelijk betkende dat een bescheiden groei van 4,1% ten opzichte van de 12,1% groei in 2023. De omzetgroei was uitsluitend het gevolg van...
Lees berichtMcCrispy Old Amsterdam en Chicken Sensation keren terug bij McDonald’s
Formulenieuws – McDonald's en Old Amsterdam laten weten terug te komen met de McCrispy Old. De kipburger zal verkrijgbaar zijn in alle McDonald's restaurants. Eerder was de introductie van de kipburger een groot succes. Ook de Chicken Sensation keert terug bij de restaurantformule.
Lees bericht