Voets Specialiteiten organiseert opnieuw voorjaarsbeurs
Beurs – Voets Specialiteiten uit Schijndel, leverancier van delicatessen, organiseert binnenkort haar tweejaarlijkse Voorjaarsbeurs. De CHV Noordkade in Veghel staat daarom op zondag 17 en maandag 18 maart 2019 volledig in het teken van food en foodspecialiteiten.
Foodprofessionals met een eigen bedrijf kunnen op deze twee dagen volop een productaanbod zien, proeven en kopen, waarmee de klanten komend voorjaar weer verrast kunnen worden. Of het nu gaat om kaas-, of AGF-speciaalzaken, koffie- en theewinkels, boerderijwinkels, slagers, bakkers en horeca, voor iedere ondernemer zijn er onderscheidende producten te zien. Voor de meeste ondernemers ook een noodzaak om de concurrentie voor te blijven.
Het nieuwe assortiment voor voorjaar 2019 is te zien in ruim 90 stands. Naast de vele innovatie en biologische producten, gaat het ook om originele recepten, verpakkingsmateriaal of cadeauartikelen “Het is alweer de zevende keer dat we onze tweejaarlijkse voorjaarsbeurs organiseren en de derde keer op de Noordkade”, zegt eigenaar Bram Voets. “Twee jaar geleden deden we het nog samen met een aantal partners, deze editie nemen we de organisatie zelf voor onze rekening.” Voets verwacht het aantal van 1500 bezoekers van vorig jaar te overtreffen.
Aanmelden voor de beurs of meer informatie? www.voorjaarsbeurs.eu.
Bron: @FoodClicks
Beurs – Voets Specialiteiten uit Schijndel, leverancier van delicatessen, organiseert binnenkort haar tweejaarlijkse Voorjaarsbeurs. De CHV Noordkade in Veghel staat daarom op zondag 17 en maandag 18 maart 2019 volledig in het teken van food en foodspecialiteiten.
Foodprofessionals met een eigen bedrijf kunnen op deze twee dagen volop een productaanbod zien, proeven en kopen, waarmee de klanten komend voorjaar weer verrast kunnen worden. Of het nu gaat om kaas-, of AGF-speciaalzaken, koffie- en theewinkels, boerderijwinkels, slagers, bakkers en horeca, voor iedere ondernemer zijn er onderscheidende producten te zien. Voor de meeste ondernemers ook een noodzaak om de concurrentie voor te blijven.
Het nieuwe assortiment voor voorjaar 2019 is te zien in ruim 90 stands. Naast de vele innovatie en biologische producten, gaat het ook om originele recepten, verpakkingsmateriaal of cadeauartikelen “Het is alweer de zevende keer dat we onze tweejaarlijkse voorjaarsbeurs organiseren en de derde keer op de Noordkade”, zegt eigenaar Bram Voets. “Twee jaar geleden deden we het nog samen met een aantal partners, deze editie nemen we de organisatie zelf voor onze rekening.” Voets verwacht het aantal van 1500 bezoekers van vorig jaar te overtreffen.
Aanmelden voor de beurs of meer informatie? www.voorjaarsbeurs.eu.
Bron: @FoodClicks
Vakbeurzen - De kop is er af bij HorecaEventt in Leeuwarden in WTC Expo. Bijna 500 exposanten presenteren nog tot en met woensdag hun producten en concepten. De horecabeurs in het noorden trekt traditioneel altijd veel ondernemers van de Waddeneilanden.
Analyse - De vooruitzichten voor de horeca voor 2025 zijn, met een verwachte volumegroei van 3%, gematigd positief. Dankzij een verbeterde koopkracht en ‘gewenning’ aan de hogere prijzen geeft de consument dit jaar volgens de bank weer meer uit in de horeca dan in 2024.
Groothandel – Broekhuyzen Horecagroothandel in Noordwijkerhout is zaterdag 25 januari officieel geïntegreerd in Bidfood Noordwijkerhout. Dat heeft de groothandel laten weten.
Introductie – Wagyu rundvlees behoort tot de meest exclusieve vleessoorten. Het vlees is daardoor meestal alleen verkrijgbaar bij de exclusieve restaurants. Jan Zandbergen Group in Veenendaal introduceert nu EKO Wagyu X rundvlees uit Australië dat ook voor de reguliere horeca betaalbaar is.
Vakbeurzen – De afgelopen Horecava heeft volgens de organisator meer bezoekers op de been gebracht in de Amsterdamse RAI dan de vorige editie. Dit jaar werd de horecabeurs bezocht door 67.000 mensen, terwijl dit vorig jaar lag op 64.000. Daarmee ligt het bezoekers aantal nog net niet op het niveau van voor corona.
Analyse - Horecaondernemers kunnen het zich niet langer permitteren logistieke kosten te negeren. De kosten voor logistiek nemen de komende jaren naar verwachting fors toe en horecaondernemers betalen daarvoor ongemerkt een hoge prijs. Dat schrijft het FoodService Instituut Nederland (FSIN) in een gezamenlijke verklaring met Topsector Logistiek.