Volksbank kiest voor Sodexo’s Modern Recipe
_762_768_90.jpg)
Catering - Het hoofdkantoor van de Volksbank in Utrecht heeft gekozen voor foodservice Modern Recipe van Sodexo. Het cateringconcept moet medewerkers inspireren om gezonde én verantwoorde keuzes te maken.
Fay Dalmeijer, Facilitair Manager a.i. bij de Volksbank, is enthousiast over de introductie van foodbrand Modern Recipe. Ze benadrukt het belang van de samenwerking in de aanloop naar de invulling. “We staan naast elkaar en werken proactief samen, wat een open en eerlijke dialoog vereist. De positieve impact hiervan is direct te merken.”
Annet van Hemmen, Senior Sales Manager bij Sodexo NL: “De samenwerking kwam snel tot stand en dat moest ook wel. Alles moest binnen drie maanden volledig operationeel zijn, inclusief een nieuwe look-and-feel voor het restaurant. Een grote uitdaging, maar dankzij de goede samenwerking tussen onze teams en de Volksbank is het gelukt. Er staat nu een Sign Language Coffee Bar en een restaurant met meerdere uitgiftepunten.”
Bron: Sodexo/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Albron en Hutten presenteren nieuwe moederorganisatie: Hai
Catering – De fusie tussen foodservicebedrijven Albron en Hutten krijgt een nieuwe naam: Hai. De naam staat voor Hutten Albron Impactmakers. Met Hai willen beide partijen hun gezamenlijke ambitie kracht bijzetten: het vergroten van maatschappelijke impact via eten, drinken en gastvrijheid.
Lees berichtJeremy Vermolen lanceert gezonde Vita Pizza voor jongeren
Catering – TV-kok Jeremy Vermolen en zijn zus, mediaondernemer Ellemieke Vermolen, introduceren de Vita Pizza: een volwaardige, gezonde pizzavariant die speciaal ontwikkeld is voor jongeren. In samenwerking met Innergy Catering, meesterbakker Patrick van der Meer (Uljee) en wetenschappers van Wageningen Universiteit is een product ontwikkeld dat smaakt als een traditionele pizza, maar voldoet aan alle richtlijnen voor een gezonde schoolkantine.
Lees berichtNS Stations stapt over op pergamijn als duurzame verpakking
Formulenieuws – Kiosk en Stationshuiskamer, formules van NS Stations, introduceren landelijk een nieuw verpakkingsmateriaal voor al haar onverpakte producten. Het gaat om pergamijn- of glassinepapierverpakking.
Lees berichtBioMarktMeter biedt inzicht in biologische markt
Biologisch – Deze week is de BioMarktMeter gelanceerd: een nieuwe monitor die de ontwikkelingen in de Nederlandse markt voor biologische producten structureel in kaart brengt. Het initiatief van het ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) wordt uitgevoerd door Wageningen University & Research WUR) en is onderdeel van het Actieplan Groei van biologische productie en consumptie 2022–2030.
Lees berichtHutten en TrendingTea samen in ‘eerlijke thee’
Samenwerking – Hutten gaat een landelijke samenwerking aan met TrendingTea, leverancier van duurzame en volledig transparante thee. De komende jaren zullen honderden Hutten-locaties overstappen op eerlijke thee: losse thee voor horeca en duurzame piramidezakjes voor bedrijfscatering.
Lees berichtBuroBio zet biologisch op de kaart bij PLMA
Biologisch - Om biologisch op de kaart te zetten van retailers en foodservicebedrijven was BuroBio met een eigen stand aanwezig op de internationale vakbeurs voor private labelproducten (PLMA). Het BuroBio deed dat voor het eerst in opdracht van het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN).
Lees bericht