Vraag en klantenaantal nemen toe bij Deliveroo for Work


Bezorgdienst  -  Sinds de start van het jaar is de vraag naar bedrijfscatering via Deliveroo for Work, eerder bekend als Deliveroo for Business, gestegen. De brutotransactiewaarde steeg met 165% in het tweede kwartaal ten opzichte van een jaar eerder. Ook het aantal nieuwe klanten nam toe. Dat laat bezorgservice Deliveroo weten.

Met Deliveroo for Work kunnen bedrijven hun medewerkers krediet geven om op rekening maaltijden te bestellen en hoeven ze dus geen bonnetjes te declareren. Ook biedt Deliveroo for Work cateringservice voor events, borrels, trainingen of andere bijeenkomsten.

Deliveroo for Work levert nu wereldwijd aan meer dan 20.000 bedrijven met in totaal 4 miljoen medewerkers, zoals TicketSwap, Felyx en OneFit, maar ook banken en advocatenkantoren. Vanwege de toenemende vraag richt Deliveroo deze bedrijfstak opnieuw in om te kunnen blijven voorzien in de behoefte van bedrijven wereldwijd.

Nu bedrijven zich voorbereiden op een flexibele werkomgeving waarin werknemers zowel thuis als op kantoor werken, is het belangrijker dan ooit dat medewerkers zich verbonden, beloond en gestimuleerd voelen, zo laat het bezorgbedrijf weten. Met Deliveroo for Work kunnen bedrijven hun medewerkers een aantal voordelen bieden zoals teamlunches en krediet om een eigen maaltijd te bestellen.

Met de Hybrid Canteen geeft Deliveroo een alternatief voor de traditionele kantine. Hier kunnen werknemers hun maaltijd zowel thuis als op kantoor bestellen op kosten van het bedrijf, en kunnen bedrijven hun catering afstemmen op het aantal werknemers dat die dag op kantoor aanwezig is.

Bron: Deliveroo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Joep Hutschemakers nieuwe GM Benelux Deliveroo

Benoeming - Deliveroo heeft Joep Hutschemakers benoemd tot General Manager Benelux. Hij leidt al sinds augustus het bezorgplatform vanuit Amsterdam. Later wordt voor België en Luxemburg gezocht naar een general manager die aan hem zal rapporteren.

Lees bericht


‘Roomijs populairder bij Nederlanders dan softijs’

Onderzoek – Nederlanders zijn gek op ijs, maar sommige ijsvarianten hebben toch de voorkeur. Zo is roomijs (40%) de favoriete ijssoort is, gevolgd door een hoorntje softijs (30%) en op de derde plek sorbetijs (17%). Dit bleek uit onderzoek van maaltijdenplatform Deliveroo onder 1000 Nederlanders.

Lees bericht


Deliveroo en FEBO starten actie rondom de Gouden Bitterbal

Formulenieuws – Onlangs meldde bezorgdienst Deliveroo op basis van eigen data dat de bitterbal een van de meest bestelde snacks was. Reden om met cafetariaketen FEBO een actie op te zetten rondom deze snack, met als inzet de Gouden Bitterbal. Wie straks bij een bestelling de Gouden Bitterbal aantreft kan een maandlang gratis bitterballen eten.

Lees bericht


Bubble tea en bagels groeien in populariteit bij Deliveroo

Analyse - Bezorgdienst Deliveroo heeft de besteldata bekeken van de lockdown om te analyseren wat de thuiszittende Nederlander bestelde in die periode. Naast populiare gerechten als pizza’s en hamburgers, blijken dat vooral dorstlessers te zijn als Bubble tea en bagels als ontbijtproduct.

Lees bericht

Tijdelijke Vegan-teststraat doorslaand succes

Pop-up – De opening van ‘s werelds eerste pop-up Vegan Teststraat in Amsterdam in het weekend van 27 en 28 maart was een doorslaand succes . Wegens de grote toestroom moest de drive-thru beide avonden eerder sluiten en bezoekers teleurstellen.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid