Vrumona en SnowWorld verlengen samenwerking
Samenwerking – Frisdrank leverancier Vrumona en leisurepark SnowWorld hebben hun samenwerking verlengd. Beide bedrijven werken al geruime jaren samen.
Door de verlening blijven de frisdranken Pepsi, Sisi, Royal Club, 7up en Ranja beschikbaar in de sneeuwpaleizen van SnowWorld. De verlening van de samenwerking werd door Saskia Pont-Hamers van Vrumona en Wim Hubrechtsen van SnowWorld overeengekomen en geregeld. Zij waren ook de ondertekenaars van de deal.
Zeven skidorpen
SnowWorld heeft zeven ‘skidorpen’ in Nederland (4), België (1), Duitsland (1) en Frankrijk (1). De indoor skibanen zijn 365 dagen open . Alle locaties zijn voorzien van horecagelegenheden, waar naast bbq ook diverse typische wintersportgerechten op het menu staan.
Bron: SnowWorld/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Evelin Magnin nieuwe Marketing Director Vrumona
Benoeming - Evelien Magnin start per 1 september 2024 als nieuwe Marketing Director bij Vrumona. Naast de dagelijkse leiding over alle marketing & merk communicatie activiteiten, geeft zij invulling aan de strategische positionering van het merken portfolio en de groeiambities van Vrumona. Evelien maakt deel ui van het Management Team onder leiding van Ilco Kwast.
Lees berichtPannenkoekenrestaurants doen het goed
Analyse - Pannenkoekenrestaurants in Nederland doen het goed . Door een efficiënte bedrijfsvoering, aantrekkelijke prijsstelling en gunstige locaties, weten zij blijvend mensen te trekken. Bovendien lijken personeelstekorten in deze branche niet aan de orde te zijn. Dat meldt ABN Amro in een analyse van de leisuremarkt.
Lees berichtJasper Spaargaren nieuwe CMO bij The Flower Farm
Benoeming - Jasper Spaargaren is benoemd tot CMO van het merk The Flower Farm. Spaargaren is afkomstig van onder andere Unilever en Vrumona, maar werkte hiervoor als horecaondernemer bij het vernieuwende restaurantconcept The Shift in Den Bosch.
Lees berichtUnilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen
Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.
Lees berichtPepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola
Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.
Lees berichtThe Tosti Club zet eerste stappen in leisure-omgeving
Leisure – Jumpsquare Group gaat een samenwerking aan met The Tosti Club. De tosti’s zijn een aanvulling op het menu van de 22 trampolineparken in Nederland, waarvan 18 parken tot de groep behoren en vier parken franchise zijn.
Lees bericht