Vrumona opent Escape room over de frisdrankcategorie


Categorievisie  – Frisdrankenconcern Vrumona lanceert een eigen Escape room geheel in het teken van de fris-water-sap- en siroop categorie. Klanten en leveranciers kunnen hier op een inspirerende, interactieve en impactvolle manier kennismaken met de categorievisie van Vrumona. De Escape room is een afgesloten ruimte op het terrein in Bunnik waar klanten en leveranciers worden uitgedaagd zichzelf te bevrijden. Dat bevrijden kan door in teamverband verschillende opdrachten uit te voeren en vragen te beantwoorden. Ludiek Met de Escape room heeft Vrumona een ludieke manier gevonden om kennis over de categorie fris-water-sap en siroop en de innovaties en trends te delen. Een team van groothandel Sligro was de eerste die gebruik maakte van de Escape room. Impactvol Anne Edens, Trade & Category Director bij Vrumona: ‘De Escape room is ontwikkeld om onze partners op een impactvolle manier mee te nemen in de vele uitdagingen en ontwikkelingen binnen de categorie en onze categorie visie daarop. Tot nu toe deelden we ons verhaal door middel van presentaties, maar daar komt nu verandering in.” Uitdaging In de Escape room worden klanten leveranciers uitgedaagd op hun kennis. Vragen over gezondere frisdranken komen voorbij maar ook opdrachten waarbij blind geproefd moet worden. De Escape room wordt het gehele jaar ingezet. Voor Vrumona een interactieve manier on de visie Goed en Gezond Drinken voor Iedereen, te delen met klanten. Bron:@FoodClicks Categorievisie  – Frisdrankenconcern Vrumona lanceert een eigen Escape room geheel in het teken van de fris-water-sap- en siroop categorie. Klanten en leveranciers kunnen hier op een inspirerende, interactieve en impactvolle manier kennismaken met de categorievisie van Vrumona. De Escape room is een afgesloten ruimte op het terrein in Bunnik waar klanten en leveranciers worden uitgedaagd zichzelf te bevrijden. Dat bevrijden kan door in teamverband verschillende opdrachten uit te voeren en vragen te beantwoorden. Ludiek Met de Escape room heeft Vrumona een ludieke manier gevonden om kennis over de categorie fris-water-sap en siroop en de innovaties en trends te delen. Een team van groothandel Sligro was de eerste die gebruik maakte van de Escape room. Impactvol Anne Edens, Trade & Category Director bij Vrumona: ‘De Escape room is ontwikkeld om onze partners op een impactvolle manier mee te nemen in de vele uitdagingen en ontwikkelingen binnen de categorie en onze categorie visie daarop. Tot nu toe deelden we ons verhaal door middel van presentaties, maar daar komt nu verandering in.” Uitdaging In de Escape room worden klanten leveranciers uitgedaagd op hun kennis. Vragen over gezondere frisdranken komen voorbij maar ook opdrachten waarbij blind geproefd moet worden. De Escape room wordt het gehele jaar ingezet. Voor Vrumona een interactieve manier on de visie Goed en Gezond Drinken voor Iedereen, te delen met klanten. Bron:@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Lichte daling jaaromzet Sligro ondanks groei vierde kwartaal

Groothandel – Ondanks een forse groei in het vierde kwartaal van 2021 is de jaaromzet van Sligro Food Group licht gedaald. De omzet kwam met €1.898 miljoen 2,5% lager uit dan de omzet ad €1.946 miljoen in 2020 een jaar eerder, ondanks de stijging van 21,5% in het vierde kwartaal van 2021 ten opzichte van vorig jaar.

Lees bericht


De Splinter en Sligro gaan samen petrolconcepten ontwikkelen

Petrol - Na een uitvoerig tenderproces heeft inkooporganisatie SWO de Splinter uiteindelijk gekozen voor samenwerking met Sligro. Daarmee wordt de samenwerking met de groothandel voortgezet. Daarnaast gaan beide partijen gezamenlijk nieuwe concepten ontwikkelen. De eerste is er al: een koffieconcept in verschillende variaties.

Lees bericht




Omzet Sligro Food Group stijgt in derde kwartaal met 1,8%

Groothandel - De omzet van Sligro Food Group nam in het derde kwartaal van 2021 met 1,8% toe ten opzichte van vorig jaar. De groothandel verkocht in Nederland en België in die periode totaal zo’n 556 miljoen aan producten. Deze toename was volledig autonoom. Cumulatief nam de omzet over de eerste drie kwartalen van 2021 af met 9,8%.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid