Vrumona opent Escape room over de frisdrankcategorie


Categorievisie  – Frisdrankenconcern Vrumona lanceert een eigen Escape room geheel in het teken van de fris-water-sap- en siroop categorie. Klanten en leveranciers kunnen hier op een inspirerende, interactieve en impactvolle manier kennismaken met de categorievisie van Vrumona. De Escape room is een afgesloten ruimte op het terrein in Bunnik waar klanten en leveranciers worden uitgedaagd zichzelf te bevrijden. Dat bevrijden kan door in teamverband verschillende opdrachten uit te voeren en vragen te beantwoorden. Ludiek Met de Escape room heeft Vrumona een ludieke manier gevonden om kennis over de categorie fris-water-sap en siroop en de innovaties en trends te delen. Een team van groothandel Sligro was de eerste die gebruik maakte van de Escape room. Impactvol Anne Edens, Trade & Category Director bij Vrumona: ‘De Escape room is ontwikkeld om onze partners op een impactvolle manier mee te nemen in de vele uitdagingen en ontwikkelingen binnen de categorie en onze categorie visie daarop. Tot nu toe deelden we ons verhaal door middel van presentaties, maar daar komt nu verandering in.” Uitdaging In de Escape room worden klanten leveranciers uitgedaagd op hun kennis. Vragen over gezondere frisdranken komen voorbij maar ook opdrachten waarbij blind geproefd moet worden. De Escape room wordt het gehele jaar ingezet. Voor Vrumona een interactieve manier on de visie Goed en Gezond Drinken voor Iedereen, te delen met klanten. Bron:@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groothandels per 1 juni weer gesloten voor particulieren

Groothandels - De Nederlandse foodservicegroothandels zijn per 1 juni weer alléén open voor pashouders. Dat heeft het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) dinsdagmorgen bekend gemaakt. Sinds 19 maart konden ook particulieren voor hun dagelijkse boodschappen bij de zelfbedieningsgroothandels terecht als gevolg van de grote drukte bij supermarkten en de grote versvoorraden in de foodservicebranche.

Lees bericht

Corona kost Sligro in eerste kwartaal 45 miljoen

Groothandel - De coronamaatregelen raken Sligro fors. De omzet nam in het eerste kwartaal  als gevolg de sluiting van de meeste horecabedrijven met €45 miljoen af. Nederland en België werden relatief in gelijke mate geraakt, zo laat de groothandel uit Veghel weten. 

Lees bericht

Vrumona wisselt producten met krappe THT-datum gratis om

Interview - De huidige coronacrisis treft de horecasector enorm. Vrumona wil daar waar mogelijk ondernemers steunen. “Ook voor ons is dit een uitdagende periode, maar zeker nu staat onze kernwaarde ‘samenwerken’ centraal, dus waar mogelijk ondersteunen wij de horeca, onze handelspartners en klanten”. Het frisdrankenbedrijf doet dat in samenwerking met KHN in Help de Horeca, met het branchebrede initiatief ‘samenuitsamenthuis’...

Lees bericht



Groothandels openen hun zb-locaties voor consumenten

Groothandel – De zelfbedieningslocaties van onder andere Makro, Sligro, Hanos gaan tijdelijk de deuren openen voor consumenten. Ook de andere groothandels, zoals GEPU, openen hun zb-locaties. De openstelling maakt deel uit van het noodpakket dat de levensmiddelensector eerder deze week presenteerde aan minister-president Mark Rutte.

Lees bericht

Initiatief ‘Help de Horeca’ ondersteunt horecaondernemers

Ondersteuning - Met ‘Help de Horeca’, een nieuw initiatief, ondersteunt Koninklijke Horeca Nederland samen met een aantal horecapartners de Nederlandse horecaondernemers in deze moeilijke periode. Mensen kunnen een waardebon kopen, die later is te verzilveren, maar waardoor ondernemers toch inkomsten krijgen. Bedoeling van de waardebon is dat later iedereen weer volop kan genieten van het eigen favoriete restaurant of café.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid