Weelderig kleurrijk jaren ’70 design bij La Nostra Gigi


Het jaren’70 interieur van La Nostra Gigi is ontworpen door Creative director Will Erens (Too Many Agencies)

Horecaconcept – Pesca, Skylounge Ventuno, MaMa Kelly, het zijn stuk horecaconcepten waar naast goed eten het interieur een belangrijke rol speelt. Zo ook bij La Nostra Gigi aan het Marie Heinekenplein in de Amsterdamse Pijp. Een nieuw horecaconcept dat veel ruimte biedt voor Italiaans shared dining en een borrel; een weelderig en kleurrijke trattoria, cocktailbar en lounge in één.

Zelf geeft het horecabedrijf aan dat gasten er terecht kunnen voor een espresso macchiato, een glas Chianti, een of een uitgebreid diner. Maar La Nostra Gigi, of wel ‘onze Gigi, het meisje van de Pijp’ wil met dit verrassende concept vooral iets toevoegen. “Ik zet graag horeca neer met een duidelijk concept waar iedereen zich thuis voelt. Waar mensen de hele week terecht kunnen voor een gezellige ervaring,” zo laat eigenaar en initiatiefnemer Benjamin van Roekel (29) weten, die ondanks zijn relatief jonge leeftijd al acht jaar actief is als horecaondernemer en met succes restaurants in het buitenland heeft gerund. Sinds 2020 is hij in Amsterdam actief en voor La Nostra Gigi zorgt hij samen met zijn nieuwe General Manager Sage Sampson (Spaghetteria) voor de ultieme gastbeleving.“

Bron: La Nostra Gigi/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Anuga biedt internationaal overzicht food en beverage

Vakbeurzen - De aankomende editie van Anuga van 7 t/m 11 oktober 2023 in Keulen geeft niet alleen een overzicht van het wereldwijde aanbod op het gebied van eten en drinken, maar ook op tal van onderdelen zoals diepvries, biologische producten en hot en colddrinks. Als internationale levensmiddelenbeurs biedt het platform een totaaloverzicht op het gebied van eten en drinken.

Lees bericht


Jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam breekt alle records

Vakbeurzen - Gastvrij Rotterdam vierde de afgelopen drie dagen haar 10e editie. De beurs in vijf de hallen van Rotterdam Ahoy was met 500 deelnemende bedrijven volledig uitverkocht, waarmee deze editie de grootste tot nu toe is. Ook werd met 18.559 bezoekers een recordaantal gerealiseerd.

Lees bericht

Sociaal horecaconcept Vollpension wellicht naar Nederland

Horeca – Nederland wordt mogelijk een nieuw sociaal horecaconcept rijker. The Franchise Club en Business Models Inc. kijken op dit moment of er mogelijkheden liggen voor het uitrollen van het Oostenrijkse concept Vollpension, een horecabedrijf dat ouderdomsarmoede en eenzaamheid bestrijdt door generaties samen te brengen in zogenaamde ‘generationen cafés.

Lees bericht

10e editie Gastvrij Rotterdam sfeervol van start gegaan

Vakbeurzen – Veel bezoekende foodprofessionals, veel vakwedstrijden en veel evenementen in sfeervol aangeklede beurshallen. Zo is de jubileumeditie van Gastvrij Rotterdam het beste samen te vatten. Deelnemende bedrijven hadden er bij aanvang van de beurs dan ook duidelijk zin in.

Lees bericht


FSIN: ‘Omzet Out of Home groeit in 2023 met €3 miljard’

Marktcijfers  - De Nederlandse consument geeft dit jaar een recordbedrag uit aan restaurant- en cafébezoek. Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) verwacht dat de omzet van de totale Out of Home-sector in 2023 groeit naar ruim €22 miljard. Dat is een stijging van €3 miljard, oftewel 15,8%, ten opzichte van 2022. Voor volgend jaar verwacht het FSIN een afvlakking van de groei.

Lees bericht

‘AI en robotisering moeten hospitality ondersteunen’

Bijeenkomst – Donderdag vond de bijeenkomst ‘Phygital’ van Trema Foodnetwerk. Het thema behandelde de vraagstukken van de steeds verdere (noodzakelijke) integratie van digitalisering en robotisering in de foodservicebranche. Efficiency en gebrek aan personeel zijn belangrijk uitgangspunten bij de invulling. Conclusie van de dag: AI en robotisering moeten hospitality ondersteunen, maar kunnen de menselijke waarde van gastvrijheid nooit vervangen.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid