Wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer bij De Klok Dranken


Samenwerking – De vinologen Astrid Joosten en Thérèse Boer  hebben in De Klok Dranken hun distributeur gevonden voor hun wijnen. De afzet van de wijnen van de twee personalities groeit binnen de horeca, waardoor een professionele distributiepartner nodig was. Astrid Joosten en Thérèse Boer hebben die partner gevonden in De Klok Dranken, DKD: “Met hun zeer professionele bestel- en distributiesysteem kunnen zij onze bestaande én nieuwe horecaklanten vakkundig bedienen. Voor ons is dit weer een stap voorwaarts in professionalisering”. Label Kus en Astrid & Thérèse Volgens beide partijen zijn de wijnen van Astrid Joosten en Thérèse Boer, die in prijs variërend van €4,95 tot €7,95 - zijn een mooie aanvulling op het assortiment van De Klok Dranken. Het assortiment met het etiket Astrid & Thérèse bestaat momenteel uit 15 eigen wijnen, ontstaan uit een langdurige samenwerking met wijnboeren uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk. Dit merk zal verder worden uitgebouwd naar 20 wijnen. Daarnaast voeren beiden ook het label Kus van Thérèse. Onder dit label valt een vijftal wijnen uit Spanje en Zuid-Afrika die speciaal zijn geproduceerd voor De Librije. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Tweede themadag over behoud van personeel

Personeel – Koninklijke Horeca Nederland (KHN Amsterdam), House of Hospitality, SVH (Stichting Vakbekwaamheid Horeca), Horecava en de Gemeente Amsterdam hebben de handen ineen geslagen en organiseren, na een geslaagde eerste editie, een tweede themadag op maandag 2 maart a.s. in de Rai te Amsterdam.

Lees bericht

Albron opent nieuw concept van Le Perron in Almere

Horeca - Albron opende dit weekend in Almere het bakkerijconcept Le Perron in een nieuw format en een nieuwe Starbucks. In maart komt daar nog eens het nieuwe snackbarconcept Frites Affair bij. Met het circulaire concept The Green House en de eigen exploitatie van Anne&Max ontwikkelt de voormalige cateraar zich steeds meer tot volwaardig horecabedrijf.

Lees bericht

Nieuw Smaakmakers-label bestemd voor duurzame horecazaken

Duurzaamheid – Energieleverancier Vattenfall en HorecaNederland.TV introduceren een label dat horecazaken moet motiveren energiebewust en duurzaam te gaan ondernemen. “Met het Smaakmakers-label kunnen horecazaken laten zien dat ze hun steentje bijdragen,” zegt Roderick Glerum, commercieel directeur Vattenfall.

Lees bericht

Duitse Kannelloni to-go concept komt naar Nederland

Horeca – Ze stonden opvallend onopvallend op de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in Jaarbeurs Utrecht met een bescheiden, maar smaakvol ingerichte stand: Kannelloni Food Market. Met het nieuwe to-go concept wil het bedrijf, dat onderdeel is van de Duitse Kanne Group, zich onder andere richten op de gezondheidszorgmarkt bijvoorbeeld in ziekenhuizen. Maar het concept heeft ook kracht als stand alone locatie.

Lees bericht


Derde Amsterdam Food Pitch deze week van start

Verkiezing  – Amsterdam Food Pitch gaat opnieuw op zoek naar het Lekkerste Product van 2020. De verkiezing start vrijdag 31 januari. De competitie biedt kleine ondernemers en thuiskoks een platform en geeft hen ondersteuning in het productieproces van keuken tot schap. Het initiatief van De Kweker wordt voor de derde keer georganiseerd. De winnaars van de Amsterdam Food Pitch komen ook daadwerkelijk in...

Lees bericht

Leisure groeit matig, fastfood met 3,5 procent

Analyse – Volgens berekeningen van ABN AMRO vlakt de omzet in leisure licht af: van 4,1 procent in 2018 naar 1,5 procent in 2019. Fastfood daarentegen liet juist een forse groei zien van 3,5 procent, met name door een groeiende behoefte bij jongeren naar gemak. De groei in leisure heeft de afgelopen jaren hoog gelegen, maar neemt nu af. Vooral bij restaurants (+0,6 procent) en cafés ...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid