Winkelcentrum Leidsenhage in Leidschendam wordt ‘Mall of the Netherlands’


Convenience - Winkelcentrum Leidschenhage in Leidschendam wordt de komende jaren omgebouwd tot Mall of the Netherlands. In het overdekte winkelparadijs, het grootste winkelcentrum van Nederland, komen tientallen gemakswinkels en horecazaken. Mall of the Netherlands moet een complex worden van ‘viersterren serviceniveau’ en een beleving waar ‘een dagje uit centraal staat’. Mall of the Netherlands wordt 116.000 vierkante meter groot en de etalages van de winkels twee keer zo hoog zodat merken zich ‘spectaculair’ kunnen presenteren. In het enorme overdekte winkelcentrum aan de rand van Den Haag vinden in totaal 280 winkels onderdak, waaronder tientallen eet- en drinkgelegenheden. Rond de centrale Plaza kunnen bezoekers terecht voor onder meer sushi, tapas, hamburgers en broodjes. Hier volgens de initiatiefnemers geen McDonald’s of Kentucky Fried Chicken, maar ‘bijzondere en hippe restaurants en kiosken met ieder een eigen stijl en sfeer’. Bioscoop Mall of the Netherlands krijgt een Kinepolis-bioscoop met tien zalen en ruim 2200 stoelen. Jumbo krijgt in Mall of the Netherlands een volledig nieuwe locatie waar de supermarktketen zijn nieuwste concept toepast: Jumbo Foodmarkt. Boven op de nieuwe Jumbo winkel komt een parkeergarage van drie lagen. In het winkelcentrum ook volop ruimte voor Fresh!, een nieuwe overdekte passage met uitsluitend winkels met verse producten. Italiaans restaurantconcept Vapiano opent begin 2019 een vestiging in het enorme winkelcentrum. Leidsenhage opende op 23 september 1971 de deuren en ontwikkelde zich tot een winkelcentrum van 29.00 vierkante meter. Mall of the Netherlands moet tussen de twaalf en veertien miljoen bezoekers gaan trekken, vier tot zes miljoen meer dan nu. De bouw moet in 2019 zijn afgerond. Tijdens de werkzaamheden is het winkelcentrum gewoon geopend voor consumenten. Bron: @FoodClicks Convenience - Winkelcentrum Leidschenhage in Leidschendam wordt de komende jaren omgebouwd tot Mall of the Netherlands. In het overdekte winkelparadijs, het grootste winkelcentrum van Nederland, komen tientallen gemakswinkels en horecazaken. Mall of the Netherlands moet een complex worden van ‘viersterren serviceniveau’ en een beleving waar ‘een dagje uit centraal staat’. Mall of the Netherlands wordt 116.000 vierkante meter groot en de etalages van de winkels twee keer zo hoog zodat merken zich ‘spectaculair’ kunnen presenteren. In het enorme overdekte winkelcentrum aan de rand van Den Haag vinden in totaal 280 winkels onderdak, waaronder tientallen eet- en drinkgelegenheden. Rond de centrale Plaza kunnen bezoekers terecht voor onder meer sushi, tapas, hamburgers en broodjes. Hier volgens de initiatiefnemers geen McDonald’s of Kentucky Fried Chicken, maar ‘bijzondere en hippe restaurants en kiosken met ieder een eigen stijl en sfeer’. Bioscoop Mall of the Netherlands krijgt een Kinepolis-bioscoop met tien zalen en ruim 2200 stoelen. Jumbo krijgt in Mall of the Netherlands een volledig nieuwe locatie waar de supermarktketen zijn nieuwste concept toepast: Jumbo Foodmarkt. Boven op de nieuwe Jumbo winkel komt een parkeergarage van drie lagen. In het winkelcentrum ook volop ruimte voor Fresh!, een nieuwe overdekte passage met uitsluitend winkels met verse producten. Italiaans restaurantconcept Vapiano opent begin 2019 een vestiging in het enorme winkelcentrum. Leidsenhage opende op 23 september 1971 de deuren en ontwikkelde zich tot een winkelcentrum van 29.00 vierkante meter. Mall of the Netherlands moet tussen de twaalf en veertien miljoen bezoekers gaan trekken, vier tot zes miljoen meer dan nu. De bouw moet in 2019 zijn afgerond. Tijdens de werkzaamheden is het winkelcentrum gewoon geopend voor consumenten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid