Wouter Verkerk wordt brandambassadeur bij Horeko
Samenwerking – Horecaspreker Wouter Verkerk gaat in de rol van brandambassadeur samenwerken met softwareleverancier Horeka. Samen hebben de partijen de ambitie om de horeca verder te professionaliseren.
“We gaan de klanten van Horeko inspiratie bieden en verrijken met kennis”, laat Marvin van Dongen, CEO van Horeko weten. Zo staat er elke maand een webinar op stapel en gaat Verkerk twee lezingen verzorgen en blogs schrijven voor de website van Horeko. Onderwerpen die aan bod komen zijn: het beter managen van een horecabedrijf, marges en rendement.
Professionalisering
Volgens de nieuwe brandambassadeur van Horeko zijn veel horecabedrijven toe aan een professionaliseringsslag en is er een wereld te winnen als het gaat om het gebruiken van nieuwe systemen. In zijn begeleidingstrajecten en publicaties hamert Verkerk op ‘Moderne horeca’. Dat is volgens hem het werken met een plan, voorbereid zijn en niet worden overvallen door de waan van de dag. “In de huidige tijden van corona is het voor iedereen een uitdaging van jewelste om focus te houden op de toekomst en te blijven nadenken over de periode ná corona. Want die tijd komt er!”
Softwareoplossingen
Horeko is leverancier van software-oplossingen voor de Nederlandse en Belgische horeca ten aanzien van kostprijsberekening, menu engineering, HACCP, online roosteren en documentbeheer. Hiermee helpt het bedrijf ondernemers om hun horecazaak meer winstgevend en efficiënt te maken.
Bron: Horeko/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Compass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees berichtSteeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd
Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.
Lees bericht