Wouter Verkerk wordt brandambassadeur bij Horeko


Wouter Verkerk

Samenwerking – Horecaspreker Wouter Verkerk gaat in de rol van brandambassadeur samenwerken met softwareleverancier Horeka. Samen hebben de partijen de ambitie om de horeca verder te professionaliseren.

“We gaan de klanten van Horeko inspiratie bieden en verrijken met kennis”, laat Marvin van Dongen, CEO van Horeko weten. Zo staat er elke maand een webinar op stapel en gaat Verkerk twee lezingen verzorgen en blogs schrijven voor de website van Horeko. Onderwerpen die aan bod komen zijn: het beter managen van een horecabedrijf, marges en rendement.

Professionalisering

Volgens de nieuwe brandambassadeur van Horeko zijn veel horecabedrijven toe aan een professionaliseringsslag en is er een wereld te winnen als het gaat om het gebruiken van nieuwe systemen. In zijn begeleidingstrajecten en publicaties hamert Verkerk op ‘Moderne horeca’. Dat is volgens hem het werken met een plan, voorbereid zijn en niet worden overvallen door de waan van de dag. “In de huidige tijden van corona is het voor iedereen een uitdaging van jewelste om focus te houden op de toekomst en te blijven nadenken over de periode ná corona. Want die tijd komt er!”

Softwareoplossingen

Horeko is leverancier van software-oplossingen voor de Nederlandse en Belgische horeca ten aanzien van kostprijsberekening, menu engineering, HACCP, online roosteren en documentbeheer. Hiermee helpt het bedrijf ondernemers om hun horecazaak meer winstgevend en efficiënt te maken.

Bron: Horeko/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Kerstomzet restaurants in het niet bij groei omzet supers

Data-analyse - Eindelijk was het weer druk voor sommige restaurants. Veel restaurants die zich tijdens de feestmaand december hadden gericht op de kerstmenu’s deden goed zaken. In veel gevallen overtrof de vraag zelfs het aantal kerstmenu’s. Die menu’s moesten wel zelf worden afgehaald.

Lees bericht








© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid