Wouter Verkerk wordt brandambassadeur bij Horeko
_1080_720_90.jpg)
Samenwerking – Horecaspreker Wouter Verkerk gaat in de rol van brandambassadeur samenwerken met softwareleverancier Horeka. Samen hebben de partijen de ambitie om de horeca verder te professionaliseren.
“We gaan de klanten van Horeko inspiratie bieden en verrijken met kennis”, laat Marvin van Dongen, CEO van Horeko weten. Zo staat er elke maand een webinar op stapel en gaat Verkerk twee lezingen verzorgen en blogs schrijven voor de website van Horeko. Onderwerpen die aan bod komen zijn: het beter managen van een horecabedrijf, marges en rendement.
Professionalisering
Volgens de nieuwe brandambassadeur van Horeko zijn veel horecabedrijven toe aan een professionaliseringsslag en is er een wereld te winnen als het gaat om het gebruiken van nieuwe systemen. In zijn begeleidingstrajecten en publicaties hamert Verkerk op ‘Moderne horeca’. Dat is volgens hem het werken met een plan, voorbereid zijn en niet worden overvallen door de waan van de dag. “In de huidige tijden van corona is het voor iedereen een uitdaging van jewelste om focus te houden op de toekomst en te blijven nadenken over de periode ná corona. Want die tijd komt er!”
Softwareoplossingen
Horeko is leverancier van software-oplossingen voor de Nederlandse en Belgische horeca ten aanzien van kostprijsberekening, menu engineering, HACCP, online roosteren en documentbeheer. Hiermee helpt het bedrijf ondernemers om hun horecazaak meer winstgevend en efficiënt te maken.
Bron: Horeko/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HMSHost is erkend als Top Employer 2021 in Nederland
Certificatie - HMSHost Nederland is gecertificeerd als Top Employer 2021 door het wereldwijde Top Employers Institute. Deze certificering geeft blijk van een organisatie van goed werkgeverschap met en dito HR-beleid en arbeidsvoorwaarden.
Lees berichtKerstomzet restaurants in het niet bij groei omzet supers
Data-analyse - Eindelijk was het weer druk voor sommige restaurants. Veel restaurants die zich tijdens de feestmaand december hadden gericht op de kerstmenu’s deden goed zaken. In veel gevallen overtrof de vraag zelfs het aantal kerstmenu’s. Die menu’s moesten wel zelf worden afgehaald.
Lees bericht20% van de Nederlandse restaurants vreest voorbestaan
Horeca – Eén op de vijf restaurants in Nederland verwacht nooit meer de deuren te kunnen openen. De horecabedrijven vrezen voor hun voortbestaan als gevolg van de coronamaatregelen. Dat blijkt uit onderzoek van WijnSpijs onder 1200 restaurants.
Lees berichtHTC Advies en Atir voegen INPROVE toe aan holding
Overname - De holding van HTC Advies en Atir neemt INPROVE over. INPROVE is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping.
Lees bericht