Wurst & Schnitzelhaus opent vestiging in IJ-hal Amsterdam Centraal


Convenience - In het hagelnieuwe oostelijke deel van de IJ-hal, onder het in verbouwing zijnde Amsterdam Centraal Station, heeft restaurant Wurst & Schnitzelhaus de tweede Amsterdamse vestiging geopend. Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is de eerste Duitse restaurantformule van Amsterdam. Na de vestiging aan de Prinsengracht vlakbij het Leidseplein, is nu de tweede WuSH geopend naast de vestiging van Burgerij in de IJ-hal van het Centraal Station in Amsterdam. Bij het Wurst & Schnitzelhaus kan de consument onder andere terecht voor een authentieke Schnitzel, Currywurst en Bratwurst, maar ook voor Flammkuchen, soep van de dag en gesmolten Camembert met cranberry jam. Voor de treinreizigers met dorst, is er een keuze aan Duits bier waaronder Weissbier, Radler, Almdudler en Apfelschorle. Het Wurst & Schnitzelhaus zit met de gemaksformule in de IJ-hal in goed gezelschap, want hier vindt de treinreiziger onder meer ook vestigingen van Starbucks, AH to go, Burgerij, Salsa Shop, Wagamama, Julia’s en Exki. Het aantal gemaksformules wordt hier de komende maanden nog verder uitgebreid. Bron: @FoodClicks

Convenience - In het hagelnieuwe oostelijke deel van de IJ-hal, onder het in verbouwing zijnde Amsterdam Centraal Station, heeft restaurant Wurst & Schnitzelhaus de tweede Amsterdamse vestiging geopend. Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is de eerste Duitse restaurantformule van Amsterdam. Na de vestiging aan de Prinsengracht vlakbij het Leidseplein, is nu de tweede WuSH geopend naast de vestiging van Burgerij in de IJ-hal van het Centraal Station in Amsterdam. Bij het Wurst & Schnitzelhaus kan de consument onder andere terecht voor een authentieke Schnitzel, Currywurst en Bratwurst, maar ook voor Flammkuchen, soep van de dag en gesmolten Camembert met cranberry jam. Voor de treinreizigers met dorst, is er een keuze aan Duits bier waaronder Weissbier, Radler, Almdudler en Apfelschorle. Het Wurst & Schnitzelhaus zit met de gemaksformule in de IJ-hal in goed gezelschap, want hier vindt de treinreiziger onder meer ook vestigingen van Starbucks, AH to go, Burgerij, Salsa Shop, Wagamama, Julia’s en Exki. Het aantal gemaksformules wordt hier de komende maanden nog verder uitgebreid. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Foodservicesector laat stevige groei zien

Analyse – De groei in foodservice zit er stevig in. Over periode 6 en 7, week 21 t/m 28, (23 mei t/m 17 juli 2022) laat de foodservicemonitor een stijging zien van respectievelijk 31% en 16,6%. Het betreft de groei in de toelevering van eten en drinken in Foodservice ten opzichte van vorig jaar. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar staat het groeicijfer van periode 7 op een...

Lees bericht


Villa Massa sponsor van ‘Highest Climber Award’

Restaurant – Villa Massa Limoncello is sponsor van de prijs voor het restaurant dat het snelst is gestegen op de lijst van ‘Worlds 50 Best Restaurants 2022’. Deze prestigieuze prijzen in de wereld van de gastronomie worden op 18 juli in Londen uitgereikt.

Lees bericht

CBS ziet forse groei horeca in eerste kwartaal 2022

Analyse - De omzet in de horeca groeide in het eerste kwartaal van 2022 met 9,7 procent ten opzichte van het voorgaande kwartaal. Dat komt vooral door versoepeling van de coronamaatregelen. Vergeleken met het eerste kwartaal vorig jaar lag de horecaomzet 92,2 procent hoger, maar ook dat werd veroorzaakt door een strenge lockdown in het eerste kwartaal 2021. De cijfers zijn afkomstig van het...

Lees bericht

Platform voor horeca lanceert marktplaats ‘no waste’

Voedselverspilling - TIPPR, het inspiratieplatform voor de horeca,  lanceert een marktplaats met overschotten en imperfecte producten. Op het platform ‘no Waste’ kunnen fabrikanten en groothandelaren producten aanbieden, die zij niet meer kunnen verkopen, maar voor een horecaondernemer tegen een gunstige prijs nog wel geschikt zijn om te gebruiken.

Lees bericht



CBS: Bijna een vijfde coronasteun naar horeca

Corona – Vanaf maart 2020 tot en met september 2021 hebben ondernemers circa 31 miljard euro aan steun gekregen ter compensatie voor loonkosten en vaste lasten tijdens de coronacrisis. De horeca ontving het grootste deel van dit bedrag: 19 procent. Dat meldt het CBS op basis van cijfers over steunmaatregelen voor bedrijven, gemaakt op verzoek van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK).

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid