Wurst & Schnitzelhaus opent vestiging in IJ-hal Amsterdam Centraal


Convenience - In het hagelnieuwe oostelijke deel van de IJ-hal, onder het in verbouwing zijnde Amsterdam Centraal Station, heeft restaurant Wurst & Schnitzelhaus de tweede Amsterdamse vestiging geopend. Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is de eerste Duitse restaurantformule van Amsterdam. Na de vestiging aan de Prinsengracht vlakbij het Leidseplein, is nu de tweede WuSH geopend naast de vestiging van Burgerij in de IJ-hal van het Centraal Station in Amsterdam. Bij het Wurst & Schnitzelhaus kan de consument onder andere terecht voor een authentieke Schnitzel, Currywurst en Bratwurst, maar ook voor Flammkuchen, soep van de dag en gesmolten Camembert met cranberry jam. Voor de treinreizigers met dorst, is er een keuze aan Duits bier waaronder Weissbier, Radler, Almdudler en Apfelschorle. Het Wurst & Schnitzelhaus zit met de gemaksformule in de IJ-hal in goed gezelschap, want hier vindt de treinreiziger onder meer ook vestigingen van Starbucks, AH to go, Burgerij, Salsa Shop, Wagamama, Julia’s en Exki. Het aantal gemaksformules wordt hier de komende maanden nog verder uitgebreid. Bron: @FoodClicks

Convenience - In het hagelnieuwe oostelijke deel van de IJ-hal, onder het in verbouwing zijnde Amsterdam Centraal Station, heeft restaurant Wurst & Schnitzelhaus de tweede Amsterdamse vestiging geopend. Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is de eerste Duitse restaurantformule van Amsterdam. Na de vestiging aan de Prinsengracht vlakbij het Leidseplein, is nu de tweede WuSH geopend naast de vestiging van Burgerij in de IJ-hal van het Centraal Station in Amsterdam. Bij het Wurst & Schnitzelhaus kan de consument onder andere terecht voor een authentieke Schnitzel, Currywurst en Bratwurst, maar ook voor Flammkuchen, soep van de dag en gesmolten Camembert met cranberry jam. Voor de treinreizigers met dorst, is er een keuze aan Duits bier waaronder Weissbier, Radler, Almdudler en Apfelschorle. Het Wurst & Schnitzelhaus zit met de gemaksformule in de IJ-hal in goed gezelschap, want hier vindt de treinreiziger onder meer ook vestigingen van Starbucks, AH to go, Burgerij, Salsa Shop, Wagamama, Julia’s en Exki. Het aantal gemaksformules wordt hier de komende maanden nog verder uitgebreid. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

INTERNORGA wil gastronomie naar hoger niveau tillen

Vakbeurzen – De coveniencebeurs INTERNORGA die van 14 tot en met 18 maart 2025 wordt gehouden in Hamburg wil niet alleen de belangrijkste trends signaleren, maar ook de gastronomie naar een hoger niveau brengen. De beurs is bestemd voor foodprofessionals uit de out-of-homemarkt en de retail.

Lees bericht



Drie nieuwe jonge chefs benoemd tot New Chefs on the Block

Event – Tijdens de tiende jubileumeditie van New Chefs on the Block werden drie jonge culinaire talenten in het zonnetje gezet. De New Chefs zijn Gijs Kemmeren (restaurant Vannu), Peter Bogema (restaurant Sober) en Luca Carli (restaurant Reverie). Zij werden gekozen vanwege hun innovatieve aanpak, focus op duurzaamheid, innovatie en sterke culinaire visie.

Lees bericht

Bouw nieuwe locatie De Lichtmis en McDonald’s Zwolle gestart

Samenwerking – Vorige week is de eerste paal geslagen en daarmee een start gemaakt met de bouw van een unieke horecacombinatie tussen wegrestaurant De Lichtmis en McDonald’s Zwolle. De combinatie gaat zich vestigen aan de A28, ter hoogte van afslag 22, markeert een nieuw begin voor het familiebedrijf De Lichtmis.

Lees bericht


Foodservice groeide in 2024 met 4,1% door prijsverhogingen

Analyse  - De foodservicemarkt had in 2024 last van een regenachtig voorjaar en een consument die de hand op de knip hield. De omzet van de totale markt voor Foodservice (Klassieke Horeca, Gemak, Catering) kwam daardoor vorig jaar uit op €22.177 miljoen. Feitelijk betkende dat een bescheiden groei van 4,1% ten opzichte van de 12,1% groei in 2023. De omzetgroei was uitsluitend het gevolg van...

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid