Yogho!Yogho! terug in drie plantaardige varianten

Introductie - Yogho!Yogho! lanceert een 100% plantaardig alternatief voor zuiveldrank in drie verschillende smaken. De sojadrank bevat geen suiker en gluten en heeft hoge voedingswaarden door de aanwezigheid van veel calcium en proteïne.
De drank heeft een Nutri-Score A en is volgens het Voedingscentrum een van de meest gezonde keuzes in vergelijking met andere plantaardige alternatieven voor zuiveldrank. De drank is verkrijgbaar in de smaken Strawberry Marshmallow, Banana Candy en Blueberry Muffin.
Arjanneke Teeuw, CEO van Yogho!Yogho!:"Er is momenteel geen merk in het schap van plantaardige alternatieven voor zuivel dat zich echt richt op een jonge doelgroep en haar ouders. Wij brengen daarom een nieuw product met frisse uitstraling op de markt. Gezond, smaakvol en ook nog eens suikervrij."
Duurzame verpakking
De verpakking is volgens Yoho!Yogho! volledig recyclebaar en de dop is gemaakt van plantaardige materialen.
Bron: Yogho!Yogho!/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Shell breidt vega(n) assortiment dit jaar verder uit
Formulenieuws - Shell gaat dit jaar een groot aantal vegetarische en plantaardige producten toevoegen aan het assortiment. De stap past volgens het bedrijf binnen de duurzaamheidstransitie van Shell, waarbij reizigers steeds vaker een bewustere keuzes kunnen maken.
Lees berichtRestaurant The Shift is meer dan driemaal daags een ander interieur
Restaurantconcept -The Shift is misschien wel uniek in de wereld. Het restaurantconcept dat enkele weken geleden opende in Den Bosch verandert niet alleen driemaal daags van interieur en menukaart, het biedt daarnaast ook nog eens vegetarische gerechten en een suikervrij frisdrankenassortiment.
Lees berichtPlantaardige zuiveldrinks het meest populair bij Gorillas
Vegan - Tijdens World Vegan Day wordt de veganistische leefstijl in het zonnetje gezet. Bij bezorgdienst Gorillas zien ze niet alleen het plantaardige aanbod fors toenemen, maar ook de vraag. Uit eigen onderzoek onder 100.000 bezorgingen blijken de plantaardige zuivelproducten het meest populair.
Lees berichtGroei plantaardig binnen foodservice zet door
Analyse - De inkoop van dierlijke producten (vlees en zuivel) in de foodservice heeft tijdens de covid-crisis een flinke klap gekregen, meldt ProVeg. En die daling geldt in die periode ook voor plantaardige vlees en zuivel, alleen heeft die vraag zich sneller hersteld. Sinds 2016 is de inkoop van plantaardig in foodservice verdubbeld.
Lees berichtSuccesvolle Vrumona-pilot suikerreductie bij sportkantines
Sportkantines – De suikerreductiepilot bij een drietal grote sportverenigingen van Vrumona is succesvol verlopen. De clubs realiseerden gezamenlijk een reductie van 130.000 suikerklontjes, wat gelijkstaat aan 520 kg suiker.
Lees berichtVrumona schudt met Rockstar energysegment wakker
Introductie - Vrumona voegt vanaf 14 maart een nieuwe ster toe aan haar assortiment: Rockstar Energy Drink. Rockstar is onderdeel van PepsiCo en verkrijgbaar in drie varianten: Original No Sugar, Original en Refresh Tropical Guava No Sugar. De communicatie richt zich grotendeels alleen op de suikervrijevariant, om zo de suikerconsumptie in energy drinks te verminderen.
Lees bericht