Yoghurt Barn wint eerste Foodservice Award


Verkiezing – Yoghurt Barn is de eerste winkelketen die de Foodservice Award wint in de nieuwe stijl. In de tien beoordeelde segmenten was de winkelketen in de categorie koffie & lunchrooms met een eindbeoordeling van 8,17 deoverallwinnaar. Naast de yoghurtketen namen 8 andere foodservicebedrijven vandaag een categorieprijs in ontvangst tijdens de Horecava in RAI Amsterdam. Restaurantketen La Place won namelijk in twee categorieën, in Onderweg en Restaurants. De eindbeoordeling van de foodservicebedrijven was gebaseerd op het stemgedrag van ruim 20.000 consumenten.  In de afgelopen maanden hadden zij per stem hun voorkeur kunnen uitspreken voor hun favoriete foodservicebedrijf. De deelnemende foodservicebedrijven aan de door onderzoekbureau Q&A geïnitieerde prijsuitreiking, werden beoordeeld op aspecten als prijs, productkwaliteit en uitstraling & beleving. Uit het stemgedrag blijkt dat horecagasten prijs het belangrijkste aspect vinden, gevolgd door kwaliteit van de producten. De uitslag van de stemmen zag er als volgt uit: Bezorgen                        Thuisbezorgd.nl               7,13 Catering                         VITAM                               7,92 Fastfood                        McDonald's                       7,14 Hotels                             Van der Valk Hotels          7,72 Koffie & lunchrooms     Yoghurt Barn                    8,17 Onderweg                        La Place                           6,92 Restaurants                     La Place                           7,20 Speciaalzaken                 Keurslager                       7,49 Supermarkten                  Lidl                                  7,66 Tankstations                    Total Nederland               7,55 Bron: @FoodClicks Verkiezing – Yoghurt Barn is de eerste winkelketen die de Foodservice Award wint in de nieuwe stijl. In de tien beoordeelde segmenten was de winkelketen in de categorie koffie & lunchrooms met een eindbeoordeling van 8,17 deoverallwinnaar. Naast de yoghurtketen namen 8 andere foodservicebedrijven vandaag een categorieprijs in ontvangst tijdens de Horecava in RAI Amsterdam. Restaurantketen La Place won namelijk in twee categorieën, in Onderweg en Restaurants. De eindbeoordeling van de foodservicebedrijven was gebaseerd op het stemgedrag van ruim 20.000 consumenten.  In de afgelopen maanden hadden zij per stem hun voorkeur kunnen uitspreken voor hun favoriete foodservicebedrijf. De deelnemende foodservicebedrijven aan de door onderzoekbureau Q&A geïnitieerde prijsuitreiking, werden beoordeeld op aspecten als prijs, productkwaliteit en uitstraling & beleving. Uit het stemgedrag blijkt dat horecagasten prijs het belangrijkste aspect vinden, gevolgd door kwaliteit van de producten. De uitslag van de stemmen zag er als volgt uit: Bezorgen                        Thuisbezorgd.nl               7,13 Catering                         VITAM                               7,92 Fastfood                        McDonald's                       7,14 Hotels                             Van der Valk Hotels          7,72 Koffie & lunchrooms     Yoghurt Barn                    8,17 Onderweg                        La Place                           6,92 Restaurants                     La Place                           7,20 Speciaalzaken                 Keurslager                       7,49 Supermarkten                  Lidl                                  7,66 Tankstations                    Total Nederland               7,55 Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



YB franchise module op bedrijfslocatie Food&i

Catering - YB gaat met een onbemande module de bedrijfshoreca van Food&i in Rotterdam ondersteunen. YB had al een dergelijke partnership met Autogrill in Brussel. De samenwerking betekent voor YB een verdere uitbreiding van de franchise activiteiten.

Lees bericht

YB toont begin volgend jaar de CO2-uitstoot op de kassabon

Formulenieuws – De plantaardige koffie- en lunchketen YB (voorheen Yoghurt Barn) gaat vanaf begin volgend jaar de CO2- uitstoot van de producten vermelden op de kassabon. Hoewel de getoonde cijfers nog wel ter discussie staan, gaat het de founder van de keten, Wouter Staal, vooral om het signaal dat wordt afgegeven. Volgens Staal is het vermelden van de milieuimpact de...

Lees bericht



‘Consument zoekt straks eerder de discounter op’

Onderzoek – Driekwart van de Nederlander gaat door hoge energierekeningen en inflatie straks andere keuzes maken aanzien van winkels. Discount supermarkten zoals Lidl zullen hiervan profiteren en zien naar verwachting klanten overlopen van o.a. Albert Heijn en Jumbo. Niet alleen worden andere winkels en merken gekozen, ook wordt langer op aanbiedingen gewacht. Dit blijkt uit onderzoek van Q&A.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid