Zwanenberg komt met nieuwe Kips Vega-campagne


Still uit de Kips Vega-campagne / Foto bij: Zwanenberg Food Group

Campagne – Kips heeft een nieuwe campagne ontwikkeld die erop is gericht consumenten ervan te overtuigen dat Kips Vega een feestje is op je boterham. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred.

Marketing Manager Sanne Westdijk van Zwanenberg Food Group: “We zien dat consumenten bij de avondmaaltijd al vaker hun vlees vervangen door een vegetarisch of veganistisch alternatief. Maar bij ontbijt of lunch is dat veel minder het geval. Daar wil Kips verandering in brengen met deze campagne met als pay-off ‘Kips Vega, een feestje op je boterham’.” Kips kiest daarbij voor een vrolijke insteek.

Zwanenberg Food Group produceert vleesconserven, snacks, soepen, sauzen, gemaksmaaltijden en vegetarische producten. De onderneming exporteert vleesconserven - onder andere onder de merknaam ZWAN - naar meer dan honderd landen wereldwijd. In de Benelux is de onderneming vooral bekend van de merken Kips (leverworst, paté, snacks, vega-producten), Huls (droge worst), Struik (knakworst, soepen, maaltijden) en Chicken Tonight (maaltijdsauzen).

Bron: Zwanenberg Food Group/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Klimaat positief eetconcept Natoo opent op Rotterdam CS

Formulenieuws – Formuleorganisatie Lagardère Travel Retail opent op een drietal NS-stations een nieuw klimaat positief foodconcept genaamd Natoo. Dit internationale foodconcept gericht op gezonde voeding opent eerst op Rotterdam CS en daarna op Den Haag CS en Leiden CS. Natoo wordt bestempeld als klimaat positieve fast-casual eetgelegenheid.

Lees bericht


Casual dining concept Vegitalian heeft internationale groeiambitie

Horecaconcept - De prijswinnende horecaondernemers achter het plantaardige casual dining concept Vegitalian gaan intensief samenwerken met een groep impact-investeerders om de stevige internationale groeiambities waar te maken. De komende jaren investeert V-SQUARE in de opening van tientallen vestigingen binnen en buiten Nederland van de restaurant-, catering- en bezorgketen. Begin april heropent het eerste restaurant aan de Schoutenstraat in Utrecht.

Lees bericht

Internorga zet samenwerking met ProVeg voort

Vakbeurzen – De conveniencebeurs Internorga, die van 10 tot 14 maart in Hamburg wordt gehouden, zet de samenwerking met ProVeg Internationaal opnieuw door. De twee partijen werken op het gebied van plantaardige voeding al vijf jaar samen.

Lees bericht

Vernieuwde Smullers open op Utrecht CS

Formulenieuws – De snackautomaat van de vernieuwde Smullers op Utrecht CS telt maar liefst 128 trekluikjes. De vestiging met de look & feel van het Smullers 2.0-format opende deze week en heeft daarmee een van de grootste automatiekmuren van Nederland.

Lees bericht


Westland Kaas neemt het merk ‘Kees’

Overname - Westland Kaas neemt het merk ‘Kees’ over en voegt hiermee een deels plantaardige variant op kaas aan haar portfolio toe. Westland heeft al een samenwerking met Those Vegan Cowboys, die vegan alternatieven ontwikkelen voor kaas.

Lees bericht

Vegan menu groeit in Nederland, maar ook internationaal

Analyse - Onder de vele restaurants die beschikbaar zijn via de Uber Eats app, is er een algemene groei in restaurants met veganistische opties op het menu in 2022. Uber Eats heeft die vergeleken met de cijfers van 2020. En wat blijkt? Daar waar de Nederlandse menukaarten een groei laten zien van iets meer dan 20%, toont Frankrijk een uitschieter van 4600%.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid