Zwanenberg koopt Chicken Tonight van Unilever


Overname  - Zwanenberg Food Group neemt het merk Chicken Tonight over van Unilever Nederland. Het merk werd al door Zwanenberg geproduceerd, maar nu worden door het bedrijf uit Almelo ook de marketing en verkoop overgenomen. Zwanenberg is al langere tijd bezig het assortiment te verbreden met sterke merken. Maarten Elsinga, CEO van Zwanenberg Nederland, ziet ook Chicken Tonight als een mooie uitbreiding van het assortiment en bovendien passend in de gekozen strategie. Twee jaar geleden nam het bedrijf al de fabrieken over van Unilever in Oss. Debora van der Zee, marketingdirecteur Unilever: “Zwanenberg produceert het product al sinds 2017 en gezien de verbreding van hun portfolio is de verkoop van het merk aan Zwanenberg een passende en logische stap”. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Zwanenberg en Struik voortaan samen

Fusie - De aandeelhouders van Zwanenberg Food Group (ZFG) en Struik Foods Europe hebben besloten dat de twee ondernemingen per vandaag samen gaan. Hiermee ontstaat een breed voedingsmiddelenconcern met 1.800 medewerkers en een jaaromzet van €540 miljoen.

Lees bericht

Unilever brengt water met extra’s op de markt, B-Better

Introductie – Unilever stapt met het nieuwe merk B-Better in de markt voor water met extra’s. Volgens het concern gaat het om een merk met een missie. Unilever wil met  B-Better de consument bewust maken van de impact van plastic flesjes op het milieu en hen overtuigen van de voordelen van kraanwater.

Lees bericht



HorecaEvenTT biedt genoeg inspiratie

Beurzen – De horecavakbeurs HorecaEvenTT in Assen is niet direct het platform voor innovatie en vernieuwing, maar wie inspiratie zoekt heeft aan de beurs een prima platform. De belangrijkste horecapartijen zijn aanwezig en proberen vooral te overtuigen wat de diverse producten in combinatie doen voor de eindgebruikers. En is het uiteindelijk daar niet allemaal om te doen in het horecavak?

Lees bericht

Duurzame innovaties Unilever en een nieuwe perfect serve bij Lipton op Horecava

Introducties - Unilever pakt op de Horecava groots uit met diverse introducties en een nieuwe perfect serve van het belangrijkste terrasmerk van Nederland. Voor de bezoekers van de horecabeurs is het welkom in de duurzame wereld van Lipton, een wereld vol beleving en innovatie. De Horecava is voor Unilever jaarlijks het evenement om klanten te spreken en te informeren over...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid