AH en Selecta starten met 20 to go-locaties en gaan de grens over
Formulenieuws – Albert Heijn en Selecta gaan de komende weken de eerste twintig to go-locaties openen. De gezamenlijk ontwikkelde to go-locaties, gebaseerd op het Foodie’s MicroMarket-concept van Selecta zijn 24/7 open en bedoeld voor kantoorlocaties. Daarnaast steekt het concept ook meteen de grens over naar België: daar krijgt het kantoor van Selecta de primeur, gevolgd door minimaal 25 andere kantoorlocaties later dit jaar.
De aankondiging van de samenwerking december vorig jaar leidde tot veel belangstelling en aanvragen van bedrijven, volgens beide partijen. Daarom maakt het concept vanaf vandaag een snelle start met de eerste twintig kantoorlocaties waaronder RWE in Eemshaven en Crocs in Hoofddorp.
Ook in België is veel belangstelling, daar staan al minimaal 25 kantoorlocaties op de planning. Albert Heijn en Selecta willen dit jaar op minimaal 100 kantoorlocaties een onbemande to go openen om in de jaren daarna gezamenlijk verder uit te breiden.
De AH to go-modules worden op maat gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden en de wensen van organisaties die steeds meer op zoek zijn naar flexibiliteit in het aanbieden van eten en drinken voor hun medewerkers. Met de onbemande AH to go kunnen zij hun medewerkers de hele dag het uitgebreide en vertrouwde to go assortiment bieden met zelfbediening en digitaal gemak. Naast kantoren leent het concept zich goed voor bijvoorbeeld hotels, ziekenhuizen en onderwijsinstellingen.
Bron: AH/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip
Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.
Lees berichtAH en Holland Food Service gaan samenwerken in de zorg
Samenwerking - Albert Heijn Zakelijk en Holland Food Service hebben elkaar gevonden in het bedienen van de zorg op het gebied van eten en drinken. Door elkaars capaciteiten te versterken willen zij een nieuwe standaard creëren in de zorg.
Lees berichtWouter Kolk vertrekt bij Ahold Delhaize
Persoonlijk - Wouter Kolk vertrekt aan het eind van dit jaar bij Ahold Delhaize. Kolk is als directeur voor Europa en Indonesië onder meer verantwoordelijk voor Albert Heijn.
Lees berichtAH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch
Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.
Lees bericht‘Kwart supermarktomzet tabak naar tankstations en tabakszaken’
Tankstations - In de eerste vier weken van het jaar is de verkoop van tabak hard gedaald bij de supermarkten, terwijl de tankstations en de tabaks- en gemakszaken de omzet fors zagen toenemen. Volgens cijfers van marktonderzoekbureau Circana lag de omzet bij supermarkten 25% lager. Opvallend want vooralsnog zijn alleen de eigen filialen van Albert Heijn gestopt met de verkoop van...
Lees berichtOma’s Soep introduceert de ‘Boodschapmand’ met Blue Monday
Actie – Vanaf maandag 15 januari kunnen bezoekers van tien Amsterdamse Albert Heijn filialen bij binnenkomst kiezen tussen de gebruikelijke blauwe mandjes of de speciale groene mandjes van Oma’s Soep. Bij het pakken van de groene mandjes geven bezoekers aan dat ze open staan voor een gesprek met anderen.
Lees bericht