‘Brasserie Jules wordt de ontmoetingsplek in WTC Rotterdam’

Kantoor - Werken op kantoor is door de corona-pandemie structureel veranderd. Kantoren zullen de komende jaren naast werkplekken ook ontmoetingsplekken worden waar mensen misschien niet meer dagelijks naartoe komen om te werken, maar meerdere keren per week zijn om collega’s en relaties te ontmoeten. Brasserie Jules moet het antwoord binnen WTC Rotterdam.

Lees bericht






Meatless Farm lanceert drie nieuwe horecaproducten

Vegetarisch - Meatless Farm, introduceert na de plantaardige Aziatische borrelsnacks, nu drie nieuwe producten voor de horeca en groothandel. De lijn omvat een drietal hoofdmaaltijden, te weten Aziatische gehaktballetjes, kiploze stukjes en gehaktloze braadworst.

Lees bericht


Manu Steijaert wordt Global Chief Customer Officer bij McDonald’s

Benoeming - McDonald’s heeft een nieuw Customer Experience team opgericht, waarin de afdelingen Data Analytics, Digital Customer Engagement, Global Marketing, Global Restaurant Development en Restaurant Solutions van het bedrijf zijn samengebracht. Voormalig Managing Director Nederland Manu Steijaert gaat leiding geven aan deze nieuwe afdeling.

Lees bericht



Pepsi Max lanceert nieuwe ‘challenge your taste’-campagne

Campagne - Pepsi MAX heeft zijn nieuwe campagne gelanceerd. Met de ‘Challenge Your Taste’ campagne wordt iedereen beloond die tegen normen, conventies en clichés durft in te gaan en continu op zoek is naar gedurfdere en betere smaakervaringen. De campagne wordt gestart met een nieuwe tv-commercial, die mensen meevoert in een multi-sensorische Pepsi Max smaakreis. 

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid