Webinar voor potentiële Bagel & Beans-franchisers

Formulenieuws - Bagels & Beans nodigt potentiële franchisenemers uit om deel te nemen aan het franchise webinar op 28 januari. Iedereen die een eigen Bagels & Beans wil runnen, kan zich voor de sessie aanmelden. Tijdens het webinar vertelt Cathy Kroone, coördinator franchisenemers bij de koffie en broodjesformule alles over het runnen van een eigen vestiging: "Van het eerste contact met Bagels & Beans tot de opening, het aannemen en managen van...

Lees bericht

Campagne ‘Je Verdient Beter!’ van start voor duurzaam ondernemen

Campagne  – Maandag is de campagne ‘Je Verdient Beter!’ van start gegaan van Detailhandel Nederland om winkeliers er op de wijzen dat duurzaam ondernemen ook lonend kan zijn. In de campagne vertellen vier ondernemers dat het energiebesparend maken van hun winkel een prijskaartje had, maar dat het onder aan de streep ook het nodige oplevert. Er worden tips gegeven en het resultaat wordt getoond van hun stappen. Volgens Detailhandel Nederland weten...

Lees bericht

Alle burgers bij Spare Rib Express ook in vega-variant

Formulenieuws – Spare Rib Express gaat alle burgers in het assortiment ook in een vega-variant aanbieden. Volgens de keten van bezorgrstaurants is de vraag naar vegaproducten zo’n belangrijk element geworden door de toename van het aantal flexitariërs dat het aanbod verbreed moet worden. De formule geeft aan dat het aandeel vegetarische eters weliswaar nog bescheiden is, maar dat er wel sprake is van een sterke toename van het aantal...

Lees bericht

Horecavakbeurs Horecava laat zien dat foodservice leeft

Beurzen - De 64e editie van de Horecava eindigde donderdag 16 januari met een recordaantal bezoekers. In totaal bezochten 75.000 foodserviceprofessionals de nationale vakbeurs, een groei van ruim 6% ten opzichte van de vorige editie. Volgens de organisatie steeg het aantal bedrijven dat de beurs bezocht met 9%, in lijn met het stijgende aantal horecaondernemers in Nederland. De drukte op de beursvloer de afgelopen vier dagen in de Amsterdamse RAI maakte vooral duidelijk dat...

Lees bericht


Ter Marsch & Co winnaar beste burger en friet met topping

Vakwedstrijden - Hamburgerspecialist Ter Marsch & Co, met vestigingen in Amsterdam en Rotterdam, was van de week, tijdens de Lekkerste Wedstrijden op de Horecava, al winnaar met de beste hamburger, maar daar kwam het lekkerste frietje donderdag nog bij. Medewerkers Mitch Kramer won in die categorie met zijn creatie 'Sweet fries of mine'. 'Sweet fries of mine' is een friet gemaakt van een zoete zoeteaardappel met gebruik van geschaafde Parmezaanse kaas....

Lees bericht

Ben & Jerry’s introduceert ijsvariant samen met Netflix

Introductie – Ben & Jerry’s introduceert in samenwerking met film- en seriedistributeur Netflix  een ijsvariant Netflix & Chilll’d. Het is voor eerst dat het ijsmerk een smaak uitbrengt over de hele wereld. De smaakvariant wordt tegelijkertijd uitgebracht in Nederland, maar ook in de Verenigde Staten, Brazilië, Duitsland, Australië en nog 20 andere landen. De Netflix & Chilll’d is smaak met pindakaasroomijs, een sweet & salty pretzel swirl en stukken fudge brownie. Ben & Jerry...

Lees bericht

HMSHost zes keer succesvol bij de Lekkerste Wedstrijden

Wedstrijden – HMSHost is de absolute kampioen als het gaat om het afleveren van winnaars bij de Lekkerste Wedstrijden op de Horecava. Woensdag 15 januari stonden er maar liefst zes HMSHost winnaars op het podium. In de categorie ‘On the move’ wisten medewerkers van horecabedrijf HMS beslag te leggen op zowel de eerste als de tweede plek. Ook in de categorie ‘Lekker Anders’ voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, werden...

Lees bericht

Makro wint Foodservice Marketing Award met Dish

Prijsuitreiking – Groothandel Makro werd woensdag 15 januari met DISH uitgeroepen tot beste marketingconcept. De prijs onderscheidt de meest succesvolle en toonaangevende marketinginitiatieven binnen de foodservicebranche en werd tijdens de Marketing Breakfast Club van Foodservice XS op de Horecava bekend gemaakt en uitgereikt. DISH is een nieuw digitaal platform voor horecaondernemers dat ook zeer geschikt is voor start-ups. Met het initiatief wil de groothandel bijdragen aan de verdere digitalisering van de horecasector...

Lees bericht


Luuk Scholte krijgt nieuwe functie bij RAI

Benoeming - Na zeven edities leiding te hebben gegeven aan Horecava is Luuk Scholte door RAI Amsterdam benoemd tot Domain & Partnership Manager. Carlijn Groen, huidig Exhibition Manager van Horecava, volgt hem op. Scholte is in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor het realiseren van partnerships en samenwerkingsverbanden van RAI Amsterdam met organisatoren van internationale beurzen en evenementen. Onder zijn leiding heeft Horecava de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt en heeft...

Lees bericht

Annemarieke de Haan nieuwe GM Unilever Benelux

Benoeming - Annemarieke de Haan start op 1 maart 2020 als nieuwe General Manager van Unilever Benelux. Zij volgt Conny Braams op die op 1 januari 2020 is gestart als Unilevers Chief Digital & Marketing Officer. Annemarieke de Haan (43) begon haar loopbaan bij Unilever in 1999 en heeft sindsdien verschillende functie in marketing-, verkoop- en general management vervuld in binnen- en buitenland. Voorafgaand aan haar huidige rol als Managing Director Unilever Maleisië & Singapore, was ze onder...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid