Bagels & Beans rolt voorjaar uit met Rontbijt

Formulenieuws - Er wordt vaker buiten de deur ontbeten en op afwijkende tijdstippen. Daarom kun je bij Bagels & Beans al jaren de hele dag door ontbijten. Tijdens de voorjaarscampagne Rontbijt doet deze Nederlandse espressobarformule hier nog een schepje bovenop met een winactie voor ontbijters. Verder introduceert de formule de bagelplant.

Lees bericht

Marco van der Wijngaard net niet in wereldfinale Bocuse d’Or

Wedstrijd - Het Nederlandse Bocuse d’Or team met chef Marco van der Wijngaard en commis Stijn de Jong (beiden Sterklas) zijn er net niet in geslaagd om een plek te winnen in de wereldfinale van Bocuse d’Or. Het team kreeg een penalty en eindigde ondanks een goede prestatie tijdens de Europese finale in het Noorse Trondheim de 11de plaats.

Lees bericht

Schiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten

Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden. 

Lees bericht



Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht


Hajé komt met eigen huismerk koffiebonen voor thuis

Restaurants – Hajé Hotels & Restaurants komt met een eigen merk koffiebonen voor consumenten. Het gaat om de koffiebonnen van de koffie die ook in de restaurants wordt geschonken. Het private label werd vrijdag door operationeel directeur Michiel van Wolferen-van Dijk van Hajé gelanceerd bij Hajé Restaurant Nieuwegein.

Lees bericht



Cafetariaomzet groeit in februari met 2,4%

Cafetaria – De omzetten in de cafetariasector zijn in januari en februari dit jaar enigszins toegenomen ten opzichte van dezelfde maanden vorig jaar, met 2,8% in totaal. In de maand februari nam de omzet met 2,4% toe in vergelijking met dezelfde maand in 2023.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid