Anne&Max breidt eigen retaillijn ‘Vandaag-Blijf-Ik-Binnen’ uit


Formulenieuws – Anne&Max hebben de retaillijn ‘Vandaag-Blijf-Ik-Binnen’ met verschillende producten uitgebreid. Zo zijn aan de lijn verschillende soorten thee, bio-repen chocolade, drie soorten koekjes, vier soorten koffie en Chai aan het huismerk toegevoegd.

Anne&Max startte ooit met de Vandaag-Blijf-Ik-Binnen producten om de Anne&Max beleving ook een beetje thuis te kunnen ervaren. De formule presenteert zich altijd als de huiskamer van de stad. In deze tijd is die definitie actueler dan ooit, vindt de formule. Vandaar dat de coronaperiode is opgemaakt om de uitbreiding vorm te geven. In verband met de sluiting van de horeca zijn de producten alleen verkrijgbaar via de webshop. Daarnaast zijn de producten ook te vinden in de verkoopkasten van al onze vestigingen.

Anne&Max werd opgericht in 2005 en richt zich op de verkoop van gezonde en verse producten. Sinds 2012 is het een franchiseformule en kent de formule twintig vestigingen. De keten wil dit jaar nog vijf locaties openen in onder andere Utrecht, Den Bosch, Nijmegen en Rotterdam. Voor de vestiging in Den Haag aan de Van Hoytemastraat zoekt de organisatie nog een ondernemer.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Anne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.

Lees bericht



Anne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast  met een avondkaart.

Lees bericht

Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht


Gemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57

Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.

Lees bericht

FSIN: Duurzaamheid is ‘langetermijn-waardecreatie’

Foodservice – Duurzaamheid wordt te vaak gezien als synoniem voor milieumaatregelen, volgens het Foodservice Instituut Nederland (FSIN). Maar dat is het niet. Het instituut geeft daarom de voorkeur om duurzaamheid te definiëren als waardecreatie in het vinden van een evenwicht tussen economische, sociale en ecologische prestaties op de lange termijn.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid