Anne&Max gaat de koekjes van De Koekfabriek opnemen
Formulenieuws – Anne&Max gaat de koekjes van De Koekfabriek bij de koffie serveren. De koekjes staan ook speciaal verpakt in de winkels om mee naar huis te nemen. De koekjes voor de 19 Anne&Max filialen worden elke ochtend vers afgebakken.
Anne&Max streeft ernaar om zo goed mogelijk met mens en natuur om te gaan. Deze visie sluit perfect aan bij sociale doelstellingen van De Koekfabriek. Vandaar dat beide partijen samen gaan werken. Anne&Max wil de gasten verrassen met goed eten en bij voorkeur een verhaal hebben achter elk product. De samenwerking met De Koekfabriek is in dat opzicht meer dan logisch, omdat achter elk koekje een unieke Koekenbakker zit met een bijzonder verhaal.
De Koekfabriek bakt op 5 verschillende locaties koekjes met mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt. Vaak zijn het mensen die niet of nauwelijks worden gezien. De Koekfabriek wil die mensen weer een zinvol bestaan bieden en een plek in de maatschappij geven.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtAnne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog
Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.
Lees berichtKoffieketen Anne&Max over naar groothandel Udea
Formulenieuws – Fresh food & coffee café Anne&Max stapt over naar de biologische groothandel Udea. Anne&Max is daarmee de eerste landelijke koffieketen die in zee gaat met de leverancier.
Lees berichtAnne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht
Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast met een avondkaart.
Lees berichtNederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens
Onderzoek – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.
Lees berichtGemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57
Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.
Lees bericht