Boodschappen-service Stockon van start


Bezorgservice – Vanaf vandaag kunnen consumenten via een app veel gebruikte boodschappen elke twee weken thuisbezorgd krijgen. Het bedrijf Stockon (voorheen Stockit, red.) is samen met medeaandeelhouder PostNL deze nieuwe boodschappenservice gestart. De Stockon-app houdt rekening met gezinssamenstelling en orderhistorie. Als omstandigheden wijzigingen kunnen gebruikers handmatig correcties aanbrengen in de bezorgsuggesties. Er is ook ander voordeel, in de frequentie van het gebruik; klanten krijgen nameijk een hogere korting als ze meer gaan bestellen. De kortingen kunnen oplopen tot 10 procent. Oplossing Gemiddeld spendeert de consument 150 minuten per week aan boodschappen en wordt er zo’n  300 kilo per jaar aan boodschappen het huis ingedragen, zegt het bedrijf in een toelichting. Kostbare tijd en energie die vast beter is in te vullen? Stockon wil die oplossing bieden. Vanuit een kantoor in Utrecht richt het bedrijf zich nu vooral op het uitbreiden van het klantennetwerk. Stockon rekent er op dat de bezorgmarkt de komende jaren fors gaat groeien. ‘De totale boodschappenmarkt zet jaarlijks 35 miljard euro om waarvan naar verwachting het aandeel voor online boodschappen de komende jaren groeit van 3% richting de 20%’. Een groei waar Stephan Bosman, co-founder van Stockon, en PostNL met de 'slimme app' van wilen meeprofiteren.  Commissie Stockon levert direct vanaf de fabrikant naar het thuisadres van de klant. Zelf inkopen doet het bedrijf niet. Gewerkt wordt er op basis van commissie. Vooralsnog worden uitsluitend houdbare artikelen geleverd vanuit het distributiecentrum in Barendrecht, maar de bedoeling is dat het aantal van 2.000 artikelen de komende tijd fors gaat uitbreiden. Distributie en fullfilment worden verzorgd door PostNL. Bron: @FoodClicks Bezorgservice – Vanaf vandaag kunnen consumenten via een app veel gebruikte boodschappen elke twee weken thuisbezorgd krijgen. Het bedrijf Stockon (voorheen Stockit, red.) is samen met medeaandeelhouder PostNL deze nieuwe boodschappenservice gestart. De Stockon-app houdt rekening met gezinssamenstelling en orderhistorie. Als omstandigheden wijzigingen kunnen gebruikers handmatig correcties aanbrengen in de bezorgsuggesties. Er is ook ander voordeel, in de frequentie van het gebruik; klanten krijgen nameijk een hogere korting als ze meer gaan bestellen. De kortingen kunnen oplopen tot 10 procent. Oplossing Gemiddeld spendeert de consument 150 minuten per week aan boodschappen en wordt er zo’n  300 kilo per jaar aan boodschappen het huis ingedragen, zegt het bedrijf in een toelichting. Kostbare tijd en energie die vast beter is in te vullen? Stockon wil die oplossing bieden. Vanuit een kantoor in Utrecht richt het bedrijf zich nu vooral op het uitbreiden van het klantennetwerk. Stockon rekent er op dat de bezorgmarkt de komende jaren fors gaat groeien. ‘De totale boodschappenmarkt zet jaarlijks 35 miljard euro om waarvan naar verwachting het aandeel voor online boodschappen de komende jaren groeit van 3% richting de 20%’. Een groei waar Stephan Bosman, co-founder van Stockon, en PostNL met de 'slimme app' van wilen meeprofiteren.  Commissie Stockon levert direct vanaf de fabrikant naar het thuisadres van de klant. Zelf inkopen doet het bedrijf niet. Gewerkt wordt er op basis van commissie. Vooralsnog worden uitsluitend houdbare artikelen geleverd vanuit het distributiecentrum in Barendrecht, maar de bedoeling is dat het aantal van 2.000 artikelen de komende tijd fors gaat uitbreiden. Distributie en fullfilment worden verzorgd door PostNL. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid