Cafetariaketen Family start jaar vegetarisch


Formulenieuws – Cafetariaformule Family zet in het eerste kwartaal het vegetarisch genieten centraal. Family wil op die manier laten zien dat de formule inmiddels een breed aanbod vegetarische producten heeft, maar ook omdat vegetarische snacks aan een opmars bezig zijn. Een heel kwartaal alle acties gericht op vegetarische producten, dat is misschien even wennen voor de cafetaria, vindt ook de formule zelf. Maar het is volgens de keten wel de manier om duidelijk te maken dat je ook in een cafetaria terecht kunt als je geen vlees of wat minder vlees wilt eten. Op het menu in het eerste kwartaal een premium veggie burger van spinazie en kaas met truffelmayonaise. Voor wie een snack wil is er de vegetarische kroket van Mora, de vegetarische burger (no meat burger) van de Vegetarische Slager en een frietje met kaassaus. Ook een maaltijdsalade met Old Amsterdam wordt centraal gezet. Een deel van de producten is al verkrijgbaar bij Family. De vegetarische burger en het frietje met kaassaus zijn nieuw in het assortiment. Door deze op te nemen in de campagne kunnen we gelijk goed testen wat de reacties hierop zijn, aldus Chantal van der Meer, marketing manager bij Family. Bij succes worden ook deze producten opgenomen in het standaard assortiment. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Cafetariaformule Family zet in het eerste kwartaal het vegetarisch genieten centraal. Family wil op die manier laten zien dat de formule inmiddels een breed aanbod vegetarische producten heeft, maar ook omdat vegetarische snacks aan een opmars bezig zijn. Een heel kwartaal alle acties gericht op vegetarische producten, dat is misschien even wennen voor de cafetaria, vindt ook de formule zelf. Maar het is volgens de keten wel de manier om duidelijk te maken dat je ook in een cafetaria terecht kunt als je geen vlees of wat minder vlees wilt eten. Op het menu in het eerste kwartaal een premium veggie burger van spinazie en kaas met truffelmayonaise. Voor wie een snack wil is er de vegetarische kroket van Mora, de vegetarische burger (no meat burger) van de Vegetarische Slager en een frietje met kaassaus. Ook een maaltijdsalade met Old Amsterdam wordt centraal gezet. Een deel van de producten is al verkrijgbaar bij Family. De vegetarische burger en het frietje met kaassaus zijn nieuw in het assortiment. Door deze op te nemen in de campagne kunnen we gelijk goed testen wat de reacties hierop zijn, aldus Chantal van der Meer, marketing manager bij Family. Bij succes worden ook deze producten opgenomen in het standaard assortiment. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid