Campina levert pakketten aan 1.000 families die het financieel moeilijk hebben


Actie - In samenwerking met de LINDA.foundation bezorgt Campina vandaag voedingspakketten aan 1.000 families die het financieel zwaar hebben in Nederland. Het zuivelmerk wil juist aan het begin van het jaar iets betekenen voor mensen die een klein gebaar kunnen gebruiken.

Via de LINDA.foundation zijn er 1.000 gezinnen geselecteerd die een pakket met verschillende producten ontvangen. Het pakket bevat ondermeer melk, zuiveldrank, Chocomel, slagroom, Parrano strooikaas en een tegoedbon voor Albert Heijn. Marieke Rentmeester, Brand Director bij Campina: “Campina gelooft in de kracht van een nieuw begin. Hopelijk kunnen wij met dit kleine gebaar deze gezinnen helpen om het jaar goed te starten.” Ook Jocelyn Nassenstein - Brouwer, Directeur van de LINDA.foundation is blij dat op deze manier gezinnen, die het financieel moeilijk hebben, bij de start van het nieuwe jaar, geholpen kunnen worden met een verrassing.

Bron: Campina/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Marktaandeel Jumbo stijgt het hardst in 2020

Analyse – Van alle supermarktketens in Nederland is Jumbo het afgelopen jaar het hardst gestegen. Het marktaandeel nam met een 0,5 procent toe, daar waar andere ketens niet verder groeiden dan 0,2%. Dat blijkt uit de jaarlijkse marktaandelen die onderzoeksbureau Nielsen vandaag bekendmaakt.

Lees bericht


Marktaandeel AH groeit naar 35,0% ondanks sluiting enkele AH togo’s

Formulenieuws  - Het marktaandeel van Albert Heijn is in 2020 gestegen naar 35,0% (bron: Nielsen). Vooral de sterke vraag naar thuisbezorging van de boodschappen heeft tot deze groei geleid. AH realiseerde de groei ondanks de sluiting van een aantal Albert Heijn to go's bij universiteiten en zag ook het aantal bezoekers op de stationslocaties fors teruglopen.

Lees bericht

Omzetherstel horeca in 2021 gaat voor krimp bij supers zorgen

Analyse – In 2020 stijgt de omzet van supermarkten met 8 procent en van speciaalzaken met 7 procent. Van die groei hangt ongeveer 5 tot 6 procentpunt samen met de corona-uitbraak. Afhankelijk van het tijdstip waarop de horeca weer meer ruimte krijgt zal de omzet van supermarkten in 2021 met 2% en van speciaalzaken met 3% dalen.

Lees bericht



Albert Heijn lanceert ‘culinaire lijn’ Culii

Supermarkten - Voor wie deze kerstperiode bijzonder wil eten maar niet zo lang in de keuken wil staan, introduceert Albert Heijn in december iets nieuws: Culii. Dat schrijft de Zaanse supermarkt keten in haar persbericht over de naderende kerstperiode.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid