Campina levert pakketten aan 1.000 families die het financieel moeilijk hebben


Actie - In samenwerking met de LINDA.foundation bezorgt Campina vandaag voedingspakketten aan 1.000 families die het financieel zwaar hebben in Nederland. Het zuivelmerk wil juist aan het begin van het jaar iets betekenen voor mensen die een klein gebaar kunnen gebruiken.

Via de LINDA.foundation zijn er 1.000 gezinnen geselecteerd die een pakket met verschillende producten ontvangen. Het pakket bevat ondermeer melk, zuiveldrank, Chocomel, slagroom, Parrano strooikaas en een tegoedbon voor Albert Heijn. Marieke Rentmeester, Brand Director bij Campina: “Campina gelooft in de kracht van een nieuw begin. Hopelijk kunnen wij met dit kleine gebaar deze gezinnen helpen om het jaar goed te starten.” Ook Jocelyn Nassenstein - Brouwer, Directeur van de LINDA.foundation is blij dat op deze manier gezinnen, die het financieel moeilijk hebben, bij de start van het nieuwe jaar, geholpen kunnen worden met een verrassing.

Bron: Campina/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albert Heijn gaat inzet servicebalies herzien

Supermarkten - “Albert Heijn heeft nagedacht over de veranderende functie van de servicebalie, maar hebben we dat goed genoeg gedaan? Nee. De praktijk is lastiger. We gaan de nieuwe werking van de servicebalie daarom de komende tijd op onderdelen herzien. In heel veel winkels gaat het hartstikke goed, en in sommige winkels gaan we bijsturen.” Dat gaf Constantijn Ninck Blok,...

Lees bericht


Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht




AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht

‘Kwart supermarktomzet tabak naar tankstations en tabakszaken’

Tankstations - In de eerste vier weken van het jaar is de verkoop van tabak hard gedaald bij de supermarkten, terwijl de tankstations en de tabaks- en gemakszaken de omzet fors zagen toenemen. Volgens cijfers van marktonderzoekbureau Circana lag de omzet bij supermarkten 25% lager. Opvallend want vooralsnog zijn alleen de eigen filialen van Albert Heijn gestopt met de verkoop van...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid