De Vegetarische Slager en Mealhero bundelen krachten


Samenwerking - Mealhero, bekend van de maaltijdbox met slimme stoomoven, slaat de handen ineen met De Vegetarische Slager. De samenwerking moet duidelijk maken dat vegetarisch of plantaardig koken niet alleen makkelijk is, maar ook lekker.

Mealhero is sinds begin dit jaar actief in Nederland. Het bedrijf verzorgt en bezorgt een boodschappenpakketten met vriesverse ingrediënten, maar onderscheidt zich ten opzichte van overige spelers door middel van slimme kooktechnologie. Zo worden alle gerechten diepgevroren aangeleverd, maar zijn deze wel snel te bereiden in een meegeleverde stomer.

De Vegetarische Slager biedt plantaardige producten aan die het uiterlijk, de structuur én de smaak van vlees hebben.  Mealhero gaat samen met De Vegetarische Slager acht nieuwe gerechten toevoegen aan de maaltijdbox. Van Vegetarische Gehacktballetjes in kersensaus met aardappel en chuncky appelmoes tot een vegan oosterse curry. Jeroen Spitaels, medeoprichter en CEO van Mealhero: “We willen laten zien dat dagelijks vers en gezond koken heel gemakkelijk kan zijn. Vegetarische en veganistische gerechten zijn niet meer weg te denken uit het voedingspatroon van veel mensen. Deze samenwerking met De Vegetarische Slager zorgt ervoor dat wij kunnen voorzien in de stijgende vraag naar plantaardige alternatieven.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Vegetarische Slager introduceert de Cordon Blij

Introductie – Ter gelegenheid van de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel introduceert De Vegetarische Slager een vegan variant op de cordon bleu. De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas.

Lees bericht


Eazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS

Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’

Lees bericht

Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid