De Vegetarische Slager opent pop-up broodjeszaak op Rotterdam CS


Zes weken lang heeft De Vegetarische Slager een pop-upshop op Rotterdam CS / Foto bij: De Vegetarische Slager

Pop-upstore – Zes weken lang kunnen reizigers en passanten op Rotterdam CS terecht voor een assortiment broodjes en salades bij een pop-upstore van De Vegetarische Slager. De winkel is geopend met de naam ‘Vleesch Centraal’.

De pop-upstore is te vinden naast Spoor 16, maar is ook bereikbaar vanaf buiten het stationsgebied. De Vegetarische Slager wil met de winkel laten zien dat het overstappen naar vleesloos eenvoudig kan. Alles op het menu is volledig vegetarisch. In het assortiment een sandwich met vegan pepperoni slices, mozzarella, cheddar en tomatensalsa, en een pokébowl ‘no beef’. Volgens De Vegetarische Slager is een bezoek aan Vleesch Centraal en must voor de leckerste broodjes en salades op reis. ‘Van malse vegan Beef sandwiches tot een Kipstuckjes-tabouleh-bowl, aldus de website.

Bron: De Vegetarische Slager/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




De Vegetarische Slager introduceert de Cordon Blij

Introductie – Ter gelegenheid van de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel introduceert De Vegetarische Slager een vegan variant op de cordon bleu. De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas.

Lees bericht



Eazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS

Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’

Lees bericht

McDonald’s breidt keuze meatless uit en gaat gast ‘sturen’

Formulenieuws - McDonald’s breidt het assortiment vleesloze producten verder uit en gaat gasten in hun keuze meer sturen. De restaurantformule zet niet alleen vier nieuwe meatlessproducten op het menu, maar gaat die ook prominenter communiceren. McDonald’s hoopt hiermee routinematige keuzes van gasten te doorbreken.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid