Dunkin' introduceert abonnement met koffie voor €1
Formulenieuws – Koffie- en bakkerijketen Dunkin' introduceert het Dunkin' Koffie Abonnement in Nederland en België. Vanaf donderdag 11 april kunnen koffieliefhebbers elke dag genieten van maximaal drie warme dranken voor slechts €1 per dag.
Als onderdeel van de introductieaanbieding biedt Dunkin' het koffieabonnement de eerste maand aan voor slechts €19,95. Het aanbod stelt abonnees in staat om elke dag van de maand drie warme dranken te bestellen, waaronder hun favoriete koffies, theeën, en andere hete specialiteiten. “Bij Dunkin' streven we ernaar om innovatieve en toegankelijke manieren te vinden om onze klanten te verblijden met hun favoriete oplossing. Met de lancering van het Dunkin' Koffie Abonnement bieden we de consumenten van koffie een nieuw niveau van gemak en genot aan”, aldus Roberto Fava, CEO van Jordan Benelux, de masterfranchise houder van Dunkin' in Nederland en België . “We zijn verheugd om deze primeur in Nederland en België te introduceren en onze klanten de unieke kans te bieden om elke dag te genieten van de hoge kwaliteit koffie die ze van ons gewend zijn, tegen een onovertroffen prijs.”
Dunkin', opgericht in 1950, telt meer dan 13.500 restaurants in 46 landen wereldwijd.
Bron: Dunkin’/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Nespresso introduceert feloranje Travel Mug
Introductie - Nespresso viert Koningsdag met de introductie van de multifunctionele Travel Mug in een nieuwe koninklijke kleur. Daarnaast gaat het koffiemerk recepten aanbieden voor een warme koffieboost of een verkoelende koffiecocktail.
Lees berichtInspirerend Amsterdam Coffee Festival 2024
Vakbeurzen - Klein, overzichtelijk, maar vooral inspirerend. Zo kunnen we het Amsterdam Coffee Festival in de Amsterdamse Gasfabriek wel samenvatten, die van 4 tot en met 6 april werd gehouden. Op dit driedaagse vakevent staan koffie en thee centraal en alles wat daarbij komt kijken op het gebied van techniek, verpakking en hulpmiddelen om de smaak en de beleving verder te vergroten.
Lees berichtSodexo zet koffiekopjes in gemaakt van koffieafval
Catering – Coffee Based en Sodexo introduceren een innovatieve herbruikbare koffiebeker gemaakt uit koffieafval. De circulaire koffiebeker is gemaakt met Nederlandse koffievliesjes, die vrijkomen bij het branden van koffiebonen én volledig gemaakt van plantaardige materialen.
Lees berichtDunkin’ Nederland en België lanceert glutenvrije range
Formulenieuws - Dunkin' lanceert een glutenvrije lijn speciaal ontworpen voor mensen die geen gluten kunnen of willen eten. Verder breidt Dunkin' het aanbod uit met een lijn van American Cookies.
Lees berichtDunkin’ lanceert ‘smartfridge koffie en donuts station’
Shopconcept – Koffie- en donutconcept Dunkin’ presenteert samen met Selecta, Alpro en Monin ‘De World of Dunkin’, een volgens het bedrijf ‘slimme verkoopoplossing met koffie, ijsdranken, Dunkin’ donuts, merchandise en andere producten’. De eerste units zijn reeds ontwikkeld en de primeur is voor Hotel Gorinchem van Van der Valk International, de belangrijkste belanghebbende in Dunkin’.
Lees berichtPlantaardige koffiemelk groeit, maar koemelk op het werk blijft favoriet
Onderzoek – Hoewel plantaardige melk in de koffie terrein wint onder de jongere generatie, is het gebruik van koemelk toch veruit favoriet onder werknemers. Dat blijkt uit een analyse, die koffie- en theefabrikant Jacobs Douwe Egberts, het afgelopen jaar heeft gemaakt naar de voorkeuren voor koemelk of plantaardig in de koffie.
Lees bericht