Facilicom lanceert officieel nieuwe F&B-divisie Food&i


Catering - Facilicom Group lanceert dinsdag officieel haar nieuwe F&B-divisie: Food&i. Met de divisie wil Facilicom werkgevers niet meer van hetzelfde bieden als voorheen, maar zich juist veel meer richten op de individuele werknemer. Facilicom was al langere tijd bezig met de invulling en ontwikkeling van Food&i.

Food&i biedt verschillende F&B-services aan zoals een restaurant, koffiebar en Foodwall op kantoor in combinatie met een app. Via deze app krijgen werknemers iedere dag persoonlijk voedingsadvies om op kantoor een bewuste en gezonde keuze te maken.   

Binnen Food&i krijgen werkgevers verschillende F&B-services aangeboden in combinatie met de Food&i app. Zo kan een werkgever kiezen voor het afnemen van een restaurant (inclusief keuken), een Foodwall of een Grab & Go automaat op kantoor. Ook het gebruik van een deelkeuken behoort tot de mogelijkheden zodat kantoren zonder eigen keuken ook gebruik kunnen maken van de F&B-services van Food&i.

Persoonlijk voedingsadvies

Naast de inzet van verschillende F&B-concepten krijgen de werknemers op basis van persoonlijke voorkeuren ook een persoonlijk voedingsadvies. Dat kan bijvoorbeeld caloriearm zijn, of vezelrijk. Maar ook degene die een sportieve prestatie wil leveren kan advies via de app krijgen wat daarvoor aan voeding noodzakelijk is. De maaltijden en snacks die binnen het advies vallen zijn allemaal op het gewenste moment van de dag af te halen in één van de F&B-concepten.

Duurzaam

Bij de samenstelling van de gerechten en in het aanbod van de producten wordt ook gekeken naar duurzaamheid. Zo wordt ingespeeld op de seizoenen en komt minimaal 90 procent van het aanbod uit Europa. Verder wordt vleesgebruik zoveel mogelijk geminimaliseerd. Joost Smaal, verantwoordelijk voor de uitrol van Food&i in de Benelux: “Playing the game, by changing the rules. Dat is wat we met Food&i willen doen. Door rekening te houden met persoonlijke voorkeuren en verantwoord eten aan te bieden, hopen we bij te dragen aan een gezonde leefstijl voor zoveel mogelijk medewerkers. We willen onze liefde voor eten en drinken overbrengen - op de werknemer én de werkgever”.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Zoektocht naar de leukste koffiezaak van Nederland

Verkiezing - Koffiezaken zijn onmisbaar! Er vinden ontmoetingen plaats tussen mensen die elkaar lang niet gezien hebben, mensen worden er verliefd, er wordt gewerkt en er wordt heerlijke koffie gedronken. Daarom wordt er nu in iedere gemeente van Nederland gezocht naar koffiezaken die een titel in hun eigen gemeente en provincie verdienen, en wordt er uiteindelijk één koffiezaak tot de...

Lees bericht


Transparante Food&i toont opdrachtgevers de eigen winst

Catering - Het cateringconcept Food&i startte bij het begin van de coronauitbraak als een nieuwe manier van serviceverlening. Niet alleen flexibel, maar vooral ook inzetbaar op een gezondere en duurzame manier van cateren. Daarnaast ook nog eens heel transparant in alles, omdat de opdrachtgever precies weet wat de cateraar verdient. De eigenaren van Facilicom geloofden erin en durfden het...

Lees bericht




Coco & Sebas opent nieuwe brandstore in Breda

Chocolade - Het Brabantse chocolademerk Coco & Sebas opent op vrijdag 25 juni de deuren van haar nieuwe brandstore aan de Eindstraat 8 in hartje Breda. Het is de vierde brandstore van het chocolademerk. In september opent de vijfde in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid