Frikandelburger van Pure Ingredients wint beste VriesVers Product


De frikandelburger van Pure Ingredients

Verkiezing – De Frikandelburger van Pure Ingredients heeft de prijs gewonnen voor Beste VriesVers Product A-merk. Bij Huismerk Consumentenprijs ging Albert Heijn Low Calorie IJs (gezouten karamel smaak) er met de titel vandoor.

Ook bij deze verkiezing speelde de coronamaatregelen een hoofdrol. De uitreikingen van de VriesVers Prijzen verliepen daarom dit jaar anders dan voorgaande jaren. Desalniettemin werden donderdagavond 8 oktober via een live studio uitzending de prijzen uitgereikt aan de winnaars.

Simply the Best

Het thema dit jaar was ‘Simply The Best’. Voor de 10e keer werden de prijzen uitgereikt, zo ook de VriesVers Producten van het Jaar 2020 A-merk en Huismerk bekend gemaakt. In de categorie VriesVers Product A-merk won Pure Ingredients met De Frikandelburger. Het bedrijf liet daarmee Bonduelle Groenterijst en De Vegetarische Slager Kroketten van Van Geloven achter zich. De consument stemde massaal op De Frikandelburger.

Low Calorie IJs

In de categorie Huismerk was er ook dit jaar sprake van een Consumentenprijs én een Vakjuryprijs. Bij Huismerk Consumentenprijs ging Albert Heijn Low Calorie IJs (gezouten karamel smaak) er met de felbegeerde titel vandoor.

Vakjuryprijs

Verder was er ook een Vakjuryprijs te vergeven. Een professionele vakjury bestaande uit leden van marktonderzoekbureaus GfK en IRI en VVP-lid POS-Tuning kozen voor de feestdagentaart van Jumbo, de Choco Drip IJstaart.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

GoodLife Foods neemt Pure Ingredients over

Overname - GoodLife Foods heeft een overeenkomst getekend voor de overname van Pure Ingredients, fabrikant op de markt voor halal diepvriesproducten. Beide partijen zijn overtuigd dat de combinatie voordelen gaat opleveren voor de innovatiekracht en de verkoop in Europa. Verdere financiële details zijn niet bekendgemaakt.

Lees bericht


Ton van Veen (Jumbo): ‘Meer klanten voorbode van hernieuwde groei’

Formulenieuws - Jumbo maakte vanochtend cijfers bekend over het eerste halfjaar, waarbij topman Ton van Veen tevens terugblikte op de eerste zes maanden van dit jaar, maar ook een perspectief schetst voor de nabije toekomst. De omzet steeg in het eerste halfjaar met een procentje, terwijl het marktaandeel vrijwel onveranderd uitkwam op 21%.

Lees bericht








© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid