Frikandelburger van Pure Ingredients wint beste VriesVers Product


De frikandelburger van Pure Ingredients

Verkiezing – De Frikandelburger van Pure Ingredients heeft de prijs gewonnen voor Beste VriesVers Product A-merk. Bij Huismerk Consumentenprijs ging Albert Heijn Low Calorie IJs (gezouten karamel smaak) er met de titel vandoor.

Ook bij deze verkiezing speelde de coronamaatregelen een hoofdrol. De uitreikingen van de VriesVers Prijzen verliepen daarom dit jaar anders dan voorgaande jaren. Desalniettemin werden donderdagavond 8 oktober via een live studio uitzending de prijzen uitgereikt aan de winnaars.

Simply the Best

Het thema dit jaar was ‘Simply The Best’. Voor de 10e keer werden de prijzen uitgereikt, zo ook de VriesVers Producten van het Jaar 2020 A-merk en Huismerk bekend gemaakt. In de categorie VriesVers Product A-merk won Pure Ingredients met De Frikandelburger. Het bedrijf liet daarmee Bonduelle Groenterijst en De Vegetarische Slager Kroketten van Van Geloven achter zich. De consument stemde massaal op De Frikandelburger.

Low Calorie IJs

In de categorie Huismerk was er ook dit jaar sprake van een Consumentenprijs én een Vakjuryprijs. Bij Huismerk Consumentenprijs ging Albert Heijn Low Calorie IJs (gezouten karamel smaak) er met de felbegeerde titel vandoor.

Vakjuryprijs

Verder was er ook een Vakjuryprijs te vergeven. Een professionele vakjury bestaande uit leden van marktonderzoekbureaus GfK en IRI en VVP-lid POS-Tuning kozen voor de feestdagentaart van Jumbo, de Choco Drip IJstaart.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Opsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet

Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....

Lees bericht




Al 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop

Supermarkt -  Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.

Lees bericht


AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht

Jumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming

Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid