HMSHost onderscheiden voor Food Court op Schiphol
Verkiezing – HMSHost heeft samen met partner Portland Design de Best Food & Beverage Partnership Award gewonnen voor de Lounge 1 Food Court op Schiphol Airport tijdens de Frontier Awards in Cannes. De Award-uitreiking wordt gehouden tijdens de jaarlijkse tentoonstelling en handelsbeurs TFWA voor reizigers. HMSHost kreeg de onderscheiding vanwege de invulling van het horecaconcept op de luchthaven, de uitvoering en de resultaten. HMSHost opende de nieuwe, vernieuwde en uitgebreide Lounge 1 Food Court op Schiphol in de zomer van 2017. Direct vanaf het begin was het foodcourt met daarin de formules LEON, Burger King, La Place, Two Tigers en The Bar een succes. Walter Seib, CEO van HMSHost International: "Sinds de opening vorig jaar overtreft de nieuwe foodcourt onze verwachtingen. We hebben 30% meer transacties gerealiseerd dan vorig jaar. De open en transparante atmosfeer, het gevarieerde aanbod van voedingsmiddelen van gezond tot verwennen, gecombineerd met de uitgebreide zithoek zorgen ervoor dat reizigers volop kunnen genieten van Schiphol voordat ze vertrekken." Het Londense bureau Portland Design tekende voor het ontwerp. Bron: @FoodClicks Verkiezing – HMSHost heeft samen met partner Portland Design de Best Food & Beverage Partnership Award gewonnen voor de Lounge 1 Food Court op Schiphol Airport tijdens de Frontier Awards in Cannes. De Award-uitreiking wordt gehouden tijdens de jaarlijkse tentoonstelling en handelsbeurs TFWA voor reizigers. HMSHost kreeg de onderscheiding vanwege de invulling van het horecaconcept op de luchthaven, de uitvoering en de resultaten. HMSHost opende de nieuwe, vernieuwde en uitgebreide Lounge 1 Food Court op Schiphol in de zomer van 2017. Direct vanaf het begin was het foodcourt met daarin de formules LEON, Burger King, La Place, Two Tigers en The Bar een succes. Walter Seib, CEO van HMSHost International: "Sinds de opening vorig jaar overtreft de nieuwe foodcourt onze verwachtingen. We hebben 30% meer transacties gerealiseerd dan vorig jaar. De open en transparante atmosfeer, het gevarieerde aanbod van voedingsmiddelen van gezond tot verwennen, gecombineerd met de uitgebreide zithoek zorgen ervoor dat reizigers volop kunnen genieten van Schiphol voordat ze vertrekken." Het Londense bureau Portland Design tekende voor het ontwerp. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek