Jumbo Racedagen maken plaats voor Super Friday
Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix. Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken. Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar. Jumbo Racedagen Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren. Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen. Bron: Jumbo/@FoodClicks Supermarkt – De racedagen van Jumbo supermarkten zijn afgelopen jaar voor het laatste geweest. De razend populaire racedagen op het circuit van Zandvoort maken plaats voor trainingsdag Super Friday tijdens de Dutch Grand Prix. Het is volgens Jumbo een festivaldag vol optredens van artiesten en de dag waarop de racewagens tijdens de vrije training ook de meeste minuten op de baan maken. Jumbo organiseert de Super Friday samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020. Op die manier heeft, volgens Jumbo iedereen de kans om kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Klanten kunnen vanaf vandaag toegangskaarten met 50 procent korting kopen, bij aankoop van geselecteerde producten. Een toegangskaart is zodoende vanaf €17,50 per stuk verkrijgbaar. Jumbo Racedagen Jumbo is al sponsor van Max Verstappen vanaf zijn beginjaren. Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max Verstappen en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max naar Nederland komt, heeft Jumbo gekozen voor een andere invulling. De Super Friday tijdens Dutch Grand Prix is de nieuwe manier waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen. Bron: Jumbo/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar
Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtYounique Concepts en Vermaat bundelen de krachten aan de Amstel
Formulenieuws - Younique Concepts en Vermaat gaan samen een vernieuwde invulling geven aan de horecalocatie Amstel1. Daarmee krijgt het partnership tussen de twee bedrijven nog meer vorm. Beide bedrijven werken al samen met de Pesca pop-ups op de Dutch Grand Prix en de TEFAF, waar Vermaat de food hospitality verzorgt.
Lees berichtBOB wordt VIB bij De Vrienden van Amstel LIVE
Event – De 26e editie van De Vrienden van Amstel LIVE is van start gegaan. Tot en met 26 januari bezoeken 200.000 vrienden de grootste Amstel kroeg van Nederland. Zoals in iedere kroeg is het de vraag: wie is de BOB vandaag? Om de BOB extra positief in de schijnwerpers te zetten introduceert De Vrienden van Amstel LIVE de VIB; oftewel de ‘very...
Lees berichtHeineken bedankt horecabedrijven met ‘Thankswagen’
Actie – Deze week verraste Heineken enkele horecaondernemers met een speciale ‘Thankswagen’. De wagen was voorzien van de naam van de ondernemer en was een bedankje van de bierbrouwer voor het die gebruik maken van de online bestelplatformen.
Lees berichtDe Kuyper benoemt Leo Evers als opvolger CEO Mark de Witte
Benoeming - Koninklijke De Kuyper, leverancier van cocktail likeuren, maakt bekend dat de huidige Chief Executive Officer, Mark de Witte, met pensioen gaat met ingang van 30 april 2024. Als opvolger is benoemd Leo Evers.
Lees bericht