Korneel van der Plas nieuwe directeur Retail bij Vrumona
Benoeming - Korneel van der Plas is per 1 april 2022 de nieuwe directeur Retail bij Vrumona. Hiermee volgt in deze functie Sander Bakker op. Vrumona kiest daarbij voor een interne opvolger.
Van der Plas is ruim 5 jaar werkzaam geweest bij moederbedrijf Heineken, waar hij in verschillende rollen vervulde. Zo is Van der Plas verantwoordelijk geweest voor National Accountmanagement en New-business Development binnen retail.
Voordat van der Plas in 2016 startte bij Heineken, heeft hij verschillende sales, inkoop & supply chain functies bekleed binnen de bloemensector bij onder andere Dutch Flower Group. Hier is zijn passie voor de retail sector ontstaan.
Met de aanstelling van Korneel van der Plas worden er weer nieuwe stappen gezet in het sámen gezonder en duurzamer maken van de frisdrankcategorie. “We hebben als Vrumona een hele duidelijke visie op de toekomst van de categorie en de verandering die we willen brengen de komende jaren. Dit willen we bereiken door nog meer in te zetten op de lange termijn samenwerking met onze retailpartners en werken vanuit een gedeelde strategische agenda.”
Bron: Vrumona/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Lees berichtHeineken en Rijksmuseum verlengen partnership
Samenwerking _ Heineken en het Rijksmuseum hebben hun bestaande partnership tot en met eind 2025 verlengd. Daarmee blijft de Amsterdamse brouwer de komende twee jaar nauw verbonden aan het Rijksmuseum.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtVrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar
Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees bericht