Kwalitaria start ombouw locaties naar nieuwste generatie


Formulenieuws – Kwalitaria wil in 2020 alle 150 locatie hebben omgebouwd naar de nieuwste generatie cafetariabedrijf, zoals het concept vorig jaar als pilotlocatie in Vianen werd gepresenteerd. Dat heeft het bedrijf bekend gemaakt. Met dit nieuwe concept, waarin veel aandacht voor versbereide producten met natuurlijke ingrediënten, is Kwalitaria een vooruitstrevende weg ingeslagen in de cafetariabranche. Martijn Boone, Marketing Manager: “We volgen de laatste trends en ontwikkelingen in de markt. Dit doen we om nieuw publiek aan te trekken, maar ook om relevant te blijven voor onze huidige gasten. Uit eigen onderzoek bleek dat 50% van het marktpotentieel ons nog niet bezoekt. Daar brengen we met de nieuwe generatie verandering in.” De vernieuwde inrichting is erop gericht dat gasten wat langer blijven zitten. Daarnaast biedt de formule zoveel mogelijk verse en huisgemaakte producten met ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Een goed voorbeeld is het burgerconcept, burgers gemaakt van vers gehakt van het Hollandse MRIJ-rundvlees. Bewezen succes In mei 2016 opende de eerste nieuwe generatie Kwalitaria haar deuren in Vianen. Daarna volgde twee locaties in Houten en Zwijndrecht. Boone: “Natuurlijk liepen we tegen een aantal issues aan. Dat hoort erbij als je voorop loopt in de markt. We hebben de afgelopen maanden de tijd genomen om een aantal zaken te verbeteren. De komende jaren gaan we vol enthousiasme de locaties ombouwen.” Bron: Kwalitaria/@FoodClicks Formulenieuws – Kwalitaria wil in 2020 alle 150 locatie hebben omgebouwd naar de nieuwste generatie cafetariabedrijf, zoals het concept vorig jaar als pilotlocatie in Vianen werd gepresenteerd. Dat heeft het bedrijf bekend gemaakt. Met dit nieuwe concept, waarin veel aandacht voor versbereide producten met natuurlijke ingrediënten, is Kwalitaria een vooruitstrevende weg ingeslagen in de cafetariabranche. Martijn Boone, Marketing Manager: “We volgen de laatste trends en ontwikkelingen in de markt. Dit doen we om nieuw publiek aan te trekken, maar ook om relevant te blijven voor onze huidige gasten. Uit eigen onderzoek bleek dat 50% van het marktpotentieel ons nog niet bezoekt. Daar brengen we met de nieuwe generatie verandering in.” De vernieuwde inrichting is erop gericht dat gasten wat langer blijven zitten. Daarnaast biedt de formule zoveel mogelijk verse en huisgemaakte producten met ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Een goed voorbeeld is het burgerconcept, burgers gemaakt van vers gehakt van het Hollandse MRIJ-rundvlees. Bewezen succes In mei 2016 opende de eerste nieuwe generatie Kwalitaria haar deuren in Vianen. Daarna volgde twee locaties in Houten en Zwijndrecht. Boone: “Natuurlijk liepen we tegen een aantal issues aan. Dat hoort erbij als je voorop loopt in de markt. We hebben de afgelopen maanden de tijd genomen om een aantal zaken te verbeteren. De komende jaren gaan we vol enthousiasme de locaties ombouwen.” Bron: Kwalitaria/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid