La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas


De locatie van La Place op de luchthaven van Madrid is geopend in samenwerking met Areas, internationaal leider in de F&B sector en reisdetailhandel

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

De locatie is geopend in samenwerking met Areas, internationaal leider in de F&B sector en reisdetailhandel. De locatie, centraal gelegen in de terminal, is toegankelijk voor alle passagiers.

Nieuw jasje

De nieuwe locatie van La Place heeft een nieuwe visuele stijl en uitstraling gekregen, met ook nieuwe fotografie en strakkere elementen, zo laat het bedrijf weten. Reizigers kunnen er terecht voor gezonde, smakelijke en vers bereide maaltijden. De wensen en behoeften van de hedendaagse reizigers zijn terug te vinden in de nieuwe vestiging. Zo kan men de tijd nemen voor een heerlijke lunch of koffiepauze ter plekke, maar is er ook de mogelijkheid om eten en drinken mee te nemen. Daarnaast zijn er lokale specialiteiten als baguettes met jamón ibérico en smoothie bowls aan het traditionele La Place assortiment toegevoegd. De locatie biedt 65 zitplaatsen. "Met deze heropening brengen we de traditionele La Place-ervaring naar een nog breder internationaal publiek”, aldus Alice Theunissen, CEO van La Place.

La Place internationaal

La Place heeft ook een vestiging op het vliegveld van Barcelona en is naast Spanje ook op andere plekken in het buitenland te vinden, zoals in Kopenhagen. Daarnaast is La Place partner van Google en hebben zij restaurants in hun kantoren in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

Bron: La Place/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Ton van Veen (Jumbo): ‘Meer klanten voorbode van hernieuwde groei’

Formulenieuws - Jumbo maakte vanochtend cijfers bekend over het eerste halfjaar, waarbij topman Ton van Veen tevens terugblikte op de eerste zes maanden van dit jaar, maar ook een perspectief schetst voor de nabije toekomst. De omzet steeg in het eerste halfjaar met een procentje, terwijl het marktaandeel vrijwel onveranderd uitkwam op 21%.

Lees bericht




Minder uitbundige tijden voor de horeca in 2024 en 2025

Analyse - De vooruitzichten voor de horeca voor zowel 2024 als 2025 zijn, met een verwachte volumegroei van 2%, minder uitbundig dan voorgaande drie jaren. Dit komt onder meer door een aanhoudend lage economische groei, een laag consumentenvertrouwen en nog altijd oplopende prijzen in de horeca. Dit meldt ING Research in het woensdag gepubliceerde Vooruitzicht Horeca.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid