La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas


De locatie van La Place op de luchthaven van Madrid is geopend in samenwerking met Areas, internationaal leider in de F&B sector en reisdetailhandel

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

De locatie is geopend in samenwerking met Areas, internationaal leider in de F&B sector en reisdetailhandel. De locatie, centraal gelegen in de terminal, is toegankelijk voor alle passagiers.

Nieuw jasje

De nieuwe locatie van La Place heeft een nieuwe visuele stijl en uitstraling gekregen, met ook nieuwe fotografie en strakkere elementen, zo laat het bedrijf weten. Reizigers kunnen er terecht voor gezonde, smakelijke en vers bereide maaltijden. De wensen en behoeften van de hedendaagse reizigers zijn terug te vinden in de nieuwe vestiging. Zo kan men de tijd nemen voor een heerlijke lunch of koffiepauze ter plekke, maar is er ook de mogelijkheid om eten en drinken mee te nemen. Daarnaast zijn er lokale specialiteiten als baguettes met jamón ibérico en smoothie bowls aan het traditionele La Place assortiment toegevoegd. De locatie biedt 65 zitplaatsen. "Met deze heropening brengen we de traditionele La Place-ervaring naar een nog breder internationaal publiek”, aldus Alice Theunissen, CEO van La Place.

La Place internationaal

La Place heeft ook een vestiging op het vliegveld van Barcelona en is naast Spanje ook op andere plekken in het buitenland te vinden, zoals in Kopenhagen. Daarnaast is La Place partner van Google en hebben zij restaurants in hun kantoren in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

Bron: La Place/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



FEBO opent vestiging op Schiphol Plaza

Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.

Lees bericht

JRE-Nederland doet mee aan Week Zonder Vlees & Zuivel

Actieweek – JRE-Jeunes Restaurateurs doet mee aan de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel. De restaurants willen de gasten een week traceren op eten en te drinken, zonder vlees en zuivel. De restaurateurs zijn van mening dat “deze kleine moeite een onvoorstelbaar positieve impact kan hebben op mens, dier en milieu”.

Lees bericht


De winnaars van de Gault&Millau Awards 2024

Verkiezing – Maandagmiddag werd in het Utrechtse Tivoli Vredenburg de winnaars bekend gemaakt van de Gault & Millau Awards 2024. Onder het toeziend oog van de top van de Nederlandse restaurantwereld werden zij op het podium bekroond, in 18 categorieën als ‘Chef van het Jaar’, ‘Jonge Chef van het Jaar’ en ‘Gastheer van het Jaar’. Na afloop van de bijeenkomst werd de nieuwe...

Lees bericht

Ramzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels

Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid