Mind Your Bite-congres over New Supermarket concepts


Webinar - Feed Your Mind organiseert jaarlijks een themabijeenkomst voor geïnteresseerden in de wereld van eten en drinken die op zoek zijn naar een beter voedselsysteem in alle schakels van de keten. Dit jaar gebeurt dat online tijdens het jaarlijkse Foodinar Mind Your Bite. Verschillende sprekers geven tijdens dit interactieve programma nieuwe inzichten op het snijvlak van fooddesign en wetenschap en consumentengedrag.

Thema van het programma op 21 april is New Supermarket concepts. Tijdens de sessie, die van 15.00 tot 17.30 uur duurt, delen verschillende expert, vanuit verschillende invalshoeken, als gezondheid, technologie en de toekomst hun visie op het veranderende consumentengedrag. Keynote’s-sprekers zijn omgevingspsycholoog Paco Underhill en fooddesigner Katja Gruijters. Verder bijdragen van Joyce Bierman, director Merk communicatie & Allerhande bij Albert Heijn;  Rupert Parker Brady, concept strateeg bij Sandenburg; Prof.dr.ir. Hans van Trijp, hoogleraar Marketing en Consumentengedrag, WUR en een discussie onder leiding van dagvoorzitter Helen Meijer met Dr.ir. Gerda Feunekes, directeur Voedingscentrum Nederland , Carolien Niebling, food futurist en Jeroen Willemsen, eiwitcommissaris van Nederland.

Kosten voor de sessie bedragen bij een Early bird ticket tot en met 05 april 2021  €199,00, daarna €249,00. Deelnemers ontvangen een Feed Your Mind bite box (samengesteld en designed door Katja Gruijters). Deze maakt onderdeel uit van het live ‘food experiment’. Aanmelden kan bij info@feedyourmind.nl of via Early Bird Ticket.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Albert Heijn gaat inzet servicebalies herzien

Supermarkten - “Albert Heijn heeft nagedacht over de veranderende functie van de servicebalie, maar hebben we dat goed genoeg gedaan? Nee. De praktijk is lastiger. We gaan de nieuwe werking van de servicebalie daarom de komende tijd op onderdelen herzien. In heel veel winkels gaat het hartstikke goed, en in sommige winkels gaan we bijsturen.” Dat gaf Constantijn Ninck Blok,...

Lees bericht


Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht




Minder verspilling brood en banket blijkt uit NVB Monitor

Voedselverspilling – Brood is het product dat het meest wordt verspild. Dat komt vooral omdat het een dagvers product is. Daarom zet de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) zich in om de reststromen en verspilling in de keten inzichtelijk te maken, zodat ze gericht kunnen werken aan reductie. En met resultaat, zo laat de NVB weten. Op basis van de...

Lees bericht

AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid