OK-netwerk gaat samenwerken met Menuez
Tankstation – Het snelgroeiende netwerk OK-tankstations gaat alle alle gepersonaliseerde communicatie- en marketingmiddelen onderbrengen bij Menuez International. Dit Brand Management Platform gaat het hoofdkantoor en de bijna honderd aangesloten stationslocaties met het beeldmateriaal en de marketingkalender ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid en de verkoop van het assortiment.
Door de lokale marketingactiviteiten bij Menuez onder te brengen, wil OK het de tankstations nog gemakkelijker maken om hun zichtbaarheid en sales te vergroten. Dwayne Oudeman van OK: “Ons netwerk van tankstations is een van de snelstgroeiende in Nederland. Daarnaast heeft OK Nederland eigen tankwagens, verkoopkantoren en distributiecentra, zodat we dagelijks ook een groot aantal zakelijke klanten van zowel brandstoffen als smeermiddelen kunnen voorzien. Om al deze partners de lokale marketingondersteuning te bieden die ze nodig hebben, hebben we gekozen om een samenwerking met Menuez aan te gaan.”
Zichtbaarheid
Gijs Verbaten, eigenaar van Menuez over de samenwerking: "Menuez onderscheidt zich door het op maat maken van POS-materialen en marketingcampagnes. Via het Brand Management Platform kunnen de tankstations, verkoopkantoren en distributiecentra gemakkelijk POS-materialen voor productactivaties opmaken en bestellen, zoals posters, raamfolie, kleding en flyers. Ook schappenplannen, landelijke spaaracties, online marketingcampagnes en beeldmateriaal kunnen gemakkelijk worden gedownload en ingezet.”
Bron: Menuez/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Tankstations volop in omkleuring tussen kerst en nieuwjaar
Tankstations – De kerst- en nieuwjaarsperiode zijn goed besteed geweest aan de tankstationssector. Er werd in de decembermaand volop gewisseld en omgekleurd door allerlei tankstationorganisaties.
Lees berichtMenuez gaat FrieslandCampina helpen met positionering Chocomel
Samenwerking – FrieslandCampina en Menuez International gaan samenwerking in de herpositionering van Chocomel in de horeca. Chocomel moet het drankje worden in de horeca als het aan FrieslandCampina ligt. Aan marketingbureau Menuez International de taak om dat voor elkaar te krijgen.
Lees berichtGemaQ bundelt krachten met Menuez-platform
Petrol – Coöperatieve retail-inkooporganisatie GemaQ heeft per juni 2023 alle gepersonaliseerde, standaard communicatie- en marketingmiddelen bij Menuez International ondergebracht. De samenwerking moet de meer dan 200 petrol- en retailondernemers bij GemaQ ondersteunen bij het vergroten van hun zichtbaarheid en de verkoop van het assortiment.
Lees berichtVijf tankstations krijgen nieuwe huurder bij locatieveiling
Tankstations – De huurrechten van 25 tankstations werden 8 september door het Rijksvastgoedbedrijf in Den Haag geveild. Vijf tanklocaties wisselden van exploitant. Een recordbedrag van ruim 27,5 miljoen euro werd geboden voor BP-tankstation ‘Honswijck’ aan de A1 bij Muiden dat voor vijftien jaar in handen komt van EG Retail Netherlands.
Lees berichtPetrolondernemer Trumpi start lunchroom Trumpi Time
Lunchroom – Trumpi Time, zo heet de nieuwste bedrijfsactiviteit van de familie Trumpi, een koffiezaak met broodjes en ijsverkoop. Donderdag 1 april ging de eerste lunchroom aan de Nieuwe Haagdijk open in Breda. 1 mei volgt de tweede vestiging aan de Nieuwe Kadijk, eveneens in Breda.
Lees berichtVan Staveren gaat in tankshops maaltijden De Goede Daghap aanbieden
Tankshops - Anderhalf jaar zijn ze er mee bezig geweest bij de tankstations van Van Staveren, maar uiteindelijk heeft de samenwerking met cateraar Willem de Boer zes kwaliteitsmaaltijden opgeleverd. Maaltijden van De Goede Daghap zijn vanaf dinsdag verkrijgbaar bij Tank S in Emmeloord en Esso Almere Buiten Oost. Van Staveren is niet de eerste die met De Goede Daghap begon....
Lees bericht