PLUS start pilot met verkoop HelloFresh maaltijdbox


Supermarkt – Supermarktketen PLUS en HelloFresh zijn een pilottraject gestart van drie maanden waarbij de maaltijdenboxen van HelloFresh worden verkocht in vijf supermarkten. Met de samenwerking wil het bedrijf een nieuwe doelgroep bedienen en wil PLUS de klanten nog meer keuze en gemak bieden. Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh: “We willen het mensen zo gemakkelijk mogelijk maken. Maar er zijn natuurlijk ook consumenten die hun avondeten op het laatste moment plannen of een onregelmatig ritme hebben. Met deze samenwerking maken we onze gerechten nu ook voor hen beschikbaar. Wij staan altijd open om nieuwe dingen uit te proberen die voordelig uitpakken voor onze klanten. We starten nu met een test en we gaan kijken of dit idee in de praktijk werkt.” Eric Leebeek, commercieel directeur bij PLUS:“ De samenwerking met HelloFresh past uitstekend in ons doel om de consument nog meer keuze en gemak te bieden dan we op dit moment al doen. We denken de consument hiermee weer een extra antwoord te geven op de dagelijks terugkerende vraag Wat eten we vandaag?.“ De maaltijdboxen van HelloFresh zijn straks verkrijgbaar bij de supermarkten in Abcoude, Schoonhoven, Rotterdam, Best en IJsselstein in de varianten ‘Vlees’, ‘Vis’ en ‘Veggie’. HelloFresh heeft uit meer dan tienduizend gerechten de favorieten geselecteerd, waaronder een Italiaans platbrood, Schelvisfilet met noedels en Risotto van orzo met bospaddenstoelen. Briljant 2.0 De proef start in de vijf Briljant 2.0 winkels van PLUS, de formule waarbij onder andere versbeleving centraal staat. Leebeek: “ De vijf nieuwe winkels van PLUS sluiten goed aan op waar HelloFresh voor staat: verse en gezonde ingrediënten.” Bron: PLUS/@FoodClicks Supermarkt – Supermarktketen PLUS en HelloFresh zijn een pilottraject gestart van drie maanden waarbij de maaltijdenboxen van HelloFresh worden verkocht in vijf supermarkten. Met de samenwerking wil het bedrijf een nieuwe doelgroep bedienen en wil PLUS de klanten nog meer keuze en gemak bieden. Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh: “We willen het mensen zo gemakkelijk mogelijk maken. Maar er zijn natuurlijk ook consumenten die hun avondeten op het laatste moment plannen of een onregelmatig ritme hebben. Met deze samenwerking maken we onze gerechten nu ook voor hen beschikbaar. Wij staan altijd open om nieuwe dingen uit te proberen die voordelig uitpakken voor onze klanten. We starten nu met een test en we gaan kijken of dit idee in de praktijk werkt.” Eric Leebeek, commercieel directeur bij PLUS:“ De samenwerking met HelloFresh past uitstekend in ons doel om de consument nog meer keuze en gemak te bieden dan we op dit moment al doen. We denken de consument hiermee weer een extra antwoord te geven op de dagelijks terugkerende vraag Wat eten we vandaag?.“ De maaltijdboxen van HelloFresh zijn straks verkrijgbaar bij de supermarkten in Abcoude, Schoonhoven, Rotterdam, Best en IJsselstein in de varianten ‘Vlees’, ‘Vis’ en ‘Veggie’. HelloFresh heeft uit meer dan tienduizend gerechten de favorieten geselecteerd, waaronder een Italiaans platbrood, Schelvisfilet met noedels en Risotto van orzo met bospaddenstoelen. Briljant 2.0 De proef start in de vijf Briljant 2.0 winkels van PLUS, de formule waarbij onder andere versbeleving centraal staat. Leebeek: “ De vijf nieuwe winkels van PLUS sluiten goed aan op waar HelloFresh voor staat: verse en gezonde ingrediënten.” Bron: PLUS/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid