Taco Mundo en Lekkerland gaan meerjarige samenwerking aan


Samenwerking - Mexicaanse restaurantformule Taco Mundo (Mexican Delivery) en convenience groothandel Lekkerland gaan een meerjarige overeenkomst aan. Lekkerland gaat vanaf 1 maart 2020 de totale logistieke dienstverlening verzorgen van het food- en non-foodassortiment van de inmiddels bijna 30 Taco Mundo vestigingen in Nederland. Tom Filippini, oprichter van Taco Mundo: “Wij zochten een logistieke partner voor de lange termijn die kon voldoen aan onze specifieke wensen voor de bevoorrading van onze afhaal- en bezorgrestaurants. Met Lekkerland hebben wij die partner gevonden.” Volgens Filippini delen beide partijen dezelfde ambitie en willen beide inspelen op de snel veranderende markt en wensen van de consument. De Mexicanse fastfoodformule wil zich meer focussen op de groei van de keten en de verdere ontwikkeling van de formule. Snel inspelen Taco Mundo regelt het grootste gedeelte van de ingrediënten voor haar Mexicaanse maaltijden zelf in samenwerking met lokale producenten. Dat zorgt voor extra uitdagingen bij de logistieke partner. De samenwerking met Lekkerland houdt in dat de inkoop, opslag, orderverzameling en distributie volledig wordt overgenomen. Ook de private label-artikelen worden door Lekkerland verzorgd. Michel Termeer, Business Development Manager Foodservice Logistics bij Lekkerland: “In de samenwerking met Taco Mundo willen we hun ‘most convenient partner’ zijn binnen foodservice.  Taco Mundo is een ambitieuze formule met oog voor de veranderende behoefte van de consument. Dat vertaalt zich in een wisselend assortiment waarop wij als dienstverlener snel moeten kunnen inspelen.” Bron: @FoodClicks Samenwerking - Mexicaanse restaurantformule Taco Mundo (Mexican Delivery) en convenience groothandel Lekkerland gaan een meerjarige overeenkomst aan. Lekkerland gaat vanaf 1 maart 2020 de totale logistieke dienstverlening verzorgen van het food- en non-foodassortiment van de inmiddels bijna 30 Taco Mundo vestigingen in Nederland. Tom Filippini, oprichter van Taco Mundo: “Wij zochten een logistieke partner voor de lange termijn die kon voldoen aan onze specifieke wensen voor de bevoorrading van onze afhaal- en bezorgrestaurants. Met Lekkerland hebben wij die partner gevonden.” Volgens Filippini delen beide partijen dezelfde ambitie en willen beide inspelen op de snel veranderende markt en wensen van de consument. De Mexicanse fastfoodformule wil zich meer focussen op de groei van de keten en de verdere ontwikkeling van de formule. Snel inspelen Taco Mundo regelt het grootste gedeelte van de ingrediënten voor haar Mexicaanse maaltijden zelf in samenwerking met lokale producenten. Dat zorgt voor extra uitdagingen bij de logistieke partner. De samenwerking met Lekkerland houdt in dat de inkoop, opslag, orderverzameling en distributie volledig wordt overgenomen. Ook de private label-artikelen worden door Lekkerland verzorgd. Michel Termeer, Business Development Manager Foodservice Logistics bij Lekkerland: “In de samenwerking met Taco Mundo willen we hun ‘most convenient partner’ zijn binnen foodservice.  Taco Mundo is een ambitieuze formule met oog voor de veranderende behoefte van de consument. Dat vertaalt zich in een wisselend assortiment waarop wij als dienstverlener snel moeten kunnen inspelen.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Sportproducten XXL Nutrition bij 220 Shell-locaties

Petrol – Shell gaat op 220 tankstationlocaties de eiwitproducten verkopen van XXL Nutrition. Dat heeft René van der Zel van XXL Nutrition donderdag bekend gemaakt. Sport- en eiwitproducten worden steeds vaker als assortimentsuitbreiding ingezet bij tankstations.

Lees bericht

EuroParcs opent onbemande shops op vakantieparken

Vakantieparken – EuroParcs gaat tot het einde van dit jaar in totaal tien onbemande parkshops openen op vakantieparken verspreid over Nederland. Bezoekers kunnen in de winkels de belangrijkste dagelijkse boodschappen halen en bij een zelfscankassa afrekenen.

Lees bericht

‘Meer aanbod proteïne drinks & bars binnen tankstations’

Ontwikkeling – Steeds vaker worden de tankstationsgezien als aankoop- en verkoopkanaal van proteïne drinks & bars. Ook de tankstationmaatschappijen zelf en de groothandels geloven in deze relatief nieuwe categorie. De Haan Minerale Oliën doet een test met het sterk groeiende merk XXL op een aantal locaties en ook groothandel Lekkerland heeft een aantal producten opgenomen.

Lees bericht



Vernieuwde Tony’s Kiosk krijgt eerste locatie in De Bilt

Petrol - Tony’s Kiosk heeft na een pilot in Amsterdam Noord een nieuwe locatie gekregen bij Esso Express De Bilt in Utrecht. Het onbemande shopconcept is een ontwikkeling van De Haan Minerale Oliën (DHMO) en Convenience Retail Solutions (CRS),  een zelfstandig onderdeel van Lekkerland. Na de pilotfase in Amsterdam is het concept verbeterd en vernieuwd geopend in De...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid