Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne


Nieuw logo voor Pepsi en de Pepsi Max wordt Pepsi Zero

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Pepsi kiest voor een nieuwe uitstraling om voortdurend relevant te blijven en aan de veranderende behoeften van consumenten te voldoen, zo laat het bedrijf weten. Met deze verandering brengt Pepsi de merkfilosofie ‘Thirsty for More’ tot leven. Volgens Pepsi de houding en mentaliteit van de doelgroep om altijd nieuwe dingen te proberen en nieuwe ervaringen op te doen.

Voortbouwen

Het nieuwe logo bouwt voort op het krachtige verleden van Pepsi, terwijl het moderne elementen bevat om een look te creëren die onmiskenbaar actueel én onmiskenbaar Pepsi is. De nieuwe verpakkingen stromen op dit moment de schappen en horeca in, met een krachtig en opvallend design dat een sterke link heeft met vroeger. Marketingmanager Stephan van Ee geeft aan: “Tijdens onderzoek bleken consumenten de naam Pepsi uit zichzelf al ín de globe te tekenen. En wat wil het toeval? Dat is hoe Pepsi er veertien jaar geleden uitzag. Dat zit blijkbaar nog ergens in het collectieve geheugen en dit zijn we gaan terugbrengen. Het nieuwe design versterkt de krachtige positionering van Pepsi en vergroot voor consumenten en klanten de herkenbaarheid en vindbaarheid aanzienlijk.”

Pepsi MAX wordt Zero Sugar

Een ander onderdeel van deze relaunch is de naamsverandering Pepsi MAX naar Pepsi Zero Sugar. Hoewel MAX een sterk merk is, associeerden niet alle consumenten dit direct met suikervrij. De verwarring wordt met deze wijziging weggenomen. Ook bij 7UP wordt dit toegepast: 7UP Free wordt 7UP Zero Sugar. Daarnaast krijgt ook 7UP een nieuwe look. Beide merken zullen daardoor nog verfrissender en eigentijdser aanvoelen.

Bron: Vrumona/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona neemt hard seltzer-merk GiG Drinks over

Overname - Vrumona, Nederlandse producent van onder andere Pepsi, Rivella, en Crystal Clear stapt in een nieuwe categorie en wordt eigenaar van GiG Drinks. GiG staat in Nederland bekend om de populaire hard seltzer producten en zijn een aanvulling op het frisdrankportfolio van Vrumona.

Lees bericht


Lidl en Vrumona winnaars allereerste Tikkie Awards

Awards – Lidl en Vrumona zijn de allereerste bedrijven die een Tikkie Campagne Award hebben uitgereikt gekregen. De bekendmaking vond plaatst op vrijdag 7 februari het Tikkie seminar tijdens het ABN AMRO Open tennistoernooi in Ahoy Rotterdam. Lidl krijgt de award voor Beste Tikkie Advertentiecampagne van 2024 en Vrumona de prijs voor Beste Cashback Campagne.

Lees bericht

Horecava trekt volgens organisatie 67.000 bezoekers

Vakbeurzen – De afgelopen Horecava heeft volgens de organisator meer bezoekers op de been gebracht in de Amsterdamse RAI dan de vorige editie. Dit jaar werd de horecabeurs bezocht door 67.000 mensen, terwijl dit vorig jaar lag op 64.000. Daarmee ligt het bezoekers aantal nog net niet op het niveau van voor corona.

Lees bericht

Ter Marsch & Co wint met loaded fries opnieuw NK wedstrijd

Wedstrijd - Andy Hoogvliets van Ter Marsch & Co in Rotterdam heeft het NK Loaded Fries 2025 gewonnen. De jury was zeer onder de indruk van zijn ‘Bali Spice Fries’. Femke Versluijs van Frietboutique Laren pakte het zilver en Joyce Norder van Snacksalon De Schelp in Roelofarendsveen eindigde als derde. 

Lees bericht



Wildland Zoo wint wedstrijd om Lekkerste Vegan Burger

Wedstrijd - Chef-kok Erik Jager van Wildlands Adventure Zoo Emmen heeft het NK Lekkerste Vegan Burger 2025 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn ‘Momma Dunia’. Het zilver ging naar Audrey Biermans van Vitam. Jamal Hlal van HMSHost Schiphol pakte het brons.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid