Paasviering populairder dan ooit sinds 2021
Zoetwaren - Dit weekend viert bijna 70% van de Nederlanders Pasen – het hoogste aantal sinds 2021. Chocoladepaaseitjes blijven dé paastraditie: meer dan driekwart van de paasvierders haalt ze in huis. En bijna een derde verstopt ze ook echt, vooral voor (en met) kinderen. Dat laat de zoetwarenbrancheorganisatie VBZ weten.
Lees berichtGall & Gall opent ‘roséseizoen’ met introductie Bisous
Introductie – Gall & Gall heeft het eigen roséseizoen geopend met de introductie van Bisous. De rosé is van Bas Smit en Nicolette van Dam, die eerder de rosé ChouChou op de markt brachten. De rosé is vanaf donderdag exclusief bij Gall & Gall verkrijgbaar en online.
Lees berichtPrijsmatch pilot Flink met AH in Rotterdam
Bezorgdienst – Flitsbezorgdienst Flink gaat er hard tegenaan in het prijsgevecht en introduceert in Rotterdam een prijsmatch op het volledige assortiment met Albert Heijn. Zie je een product bij Albert Heijn goedkoper? Dan krijg je het verschil terug.
Lees berichtJumbo viert Pasen maar wil ook nieuwe formule tonen
Formulenieuws – In het weekend voorafgaand aan Pasen houdt Jumbo in al haar elf Jumbo Foodmarkten in Nederland een grote paasproeverij: ‘Proef Pasen’. In het weekend van 11 en 12 april kunnen klanten tal van verse paasheerlijkheden proeven en inspiratie opdoen voor een feestelijk Paasweekend samen, want Pasen vier je samen zoals de tv-commercial van Jumbo uitdraagt. Jumbo heeft meer dan 350 paasproducten voor ontbijt, brunch en lunch, samengesteld die goed betaalbaar zijn en...
Lees berichtEerste ‘Gewoon Coop’ opent in Achtmaal
Formulenieuws - In Achtmaal is de eerste Gewoon Coop geopend. Het gaat om de voormalige Coop Compact van Christ-Jan en Kara van Bedaf. Het is de eerste Gewoon Coop onder de vlag van Boon Food Group. In de komende maanden heropenen er meerdere winkels als Gewoon Coop die worden beleverd door Boon Food Group.
Lees berichtSPAR introduceert private brand Bakkershart
Formulenieuws – SPAR start met een nieuw private label voor brood- en banketproducten genaamd Bakkershart. Het eigen merk biedt brood- en banketproducten van hoge kwaliteit tegen een scherpe prijs. De producten worden gefaseerd geïntroduceerd, als eerste de houdbare broodproducten, zoals rozijnenbollen en lang lekker brood.
Lees berichtPicnic neemt voortaan ook pakketjes van PostNL mee
Bezorging - Online supermarkt Picnic neemt vanaf donderdag ook retourpakketjes van PostNL mee. Klanten kunnen als hun boodschappen aan huis bezorgd worden de pakketjes gratis meegeven aan de bezorger van Picnic.
Lees berichtShell lanceert nieuw loyaliteitsprogramma Shell GO+
Tankstation - Shell heeft een nieuw loyaliteitsprogramma. Shell GO+ vervangt het oude Miles & Me, en biedt daarnaast meer voordeel voor vaste klanten. Bovendien wordt er ingezet op persoonlijke voorkeuren, zoals een belegd broodje, koffie en thee.
Lees berichtMarit van Egmond vertrekt als CEO Albert Heijn
Formulenieuws - Na een dienstverband van 28 jaar, waarvan de laatste zes jaar als CEO van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall, vertrekt Marit van Egmond bij Ahold Delhaize. 30 april is haar laatste werkdag, laat het bedrijf weten. De procedure voor opvolging is gestart.
Lees berichtTankstations zien retailfunctie verder toenemen
Tankstations – Brasserie Zuiderzoet in Zeewolde vormde woensdag 12 maart het toneel van zo’n 65 personen uit de wereld van tankstations om zich te oriënteren op de toekomst. Doel van de bijeenkomst van organisatie Drive, voorheen Beta, was de tankstations toekomstbestendiger maken.
Lees bericht