ABN Amro en Campina ondersteunen met musical Billy Elliot jong talent


Industrie - ABN AMRO en Campina kondigen vandaag hun partnership aan met de musical Billy Elliot van Joop van den Ende Theaterproducties. Billy Elliot vertelt het verhaal van een 11-jarige zoon uit een arbeidersgezin die zijn droom wil waarmaken. De musical gaat op 30 november in première in het AFAS Circustheater Den Haag. Op de Billy sCOOL worden zes jongens klaargestoomd die de titelrol gaan spelen. Deze school werd vorig jaar opgericht door Joop van den Ende Theaterproducties om jong talent op te leiden in tapdans, ballet, acrobatiek, zang en spel. ABN Amro ondersteunt deze school met de ‘Billy-beurs’. Inmiddels zijn er zes jongens gevonden die de titelrol van Billy vanaf november gaan spelen. Campina gaat zich met een on-pack communicatie op de Campina melk, karnemelk, vla en yoghurt vanaf eind september verbinden aan Billy Elliot. Consumenten kunnen via het in maart gelanceerde Eurosparenplatform kaarten bemachtigen voor exclusieve Campina voorpremières.” De musical Billy Elliot, gebaseerd op de wereldberoemde film, vertelt het inspirerende verhaal van een 11-jarige zoon die per toeval zijn talent voor ballet ontdekt. Tegen de wil van zijn vader in gaat hij steeds harder trainen. Billy hoopt zijn droom om danser te kunnen worden te verwezenlijken, hetgeen hem thuis grote problemen oplevert. Bron: Campina/ABN Amro

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid