AH en Selecta starten met 20 to go-locaties en gaan de grens over


Formulenieuws – Albert Heijn en Selecta gaan de komende weken de eerste twintig to go-locaties openen. De gezamenlijk ontwikkelde to go-locaties, gebaseerd op het Foodie’s MicroMarket-concept van Selecta zijn 24/7 open en bedoeld voor kantoorlocaties. Daarnaast steekt het concept ook meteen de grens over naar België: daar krijgt het kantoor van Selecta de primeur, gevolgd door minimaal 25 andere kantoorlocaties later dit jaar.

De aankondiging van de samenwerking december vorig jaar leidde tot veel belangstelling en aanvragen van bedrijven, volgens beide partijen. Daarom maakt het concept vanaf vandaag een snelle start met de eerste twintig kantoorlocaties waaronder RWE in Eemshaven en Crocs in Hoofddorp.

Ook in België is veel belangstelling, daar staan al minimaal 25 kantoorlocaties op de planning. Albert Heijn en Selecta willen dit jaar op minimaal 100 kantoorlocaties een onbemande to go openen om in de jaren daarna gezamenlijk verder uit te breiden.

De AH to go-modules worden op maat gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden en de wensen van organisaties die steeds meer op zoek zijn naar flexibiliteit in het aanbieden van eten en drinken voor hun medewerkers. Met de onbemande AH to go kunnen zij hun medewerkers de hele dag het uitgebreide en vertrouwde to go assortiment bieden met zelfbediening en digitaal gemak. Naast kantoren leent het concept zich goed voor bijvoorbeeld hotels, ziekenhuizen en onderwijsinstellingen.

Bron: AH/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Veel retailers worstelen met onderscheidend vermogen

Onderzoek – Veel retailers hebben moeite met het creëren van onderscheidend vermogen en een sterke en loyale fanbase. Dat blijkt uit onderzoek dat elke twee jaar wordt uitgevoerd door Q&A Retail. Slechts 11% van de retailers wordt door consumenten op alle fronten goed beoordeeld.

Lees bericht


AH trapt kerst af met commercial en gerechtentoren

Supermarkten - Albert Heijn is vrijdagochtend de kerstperiode gestart met de bekendmaking van de nieuwe kerstcommercial en door een toelichting te geven op de belangrijkste kerstartikelen. Het kerstnummer ‘Last Christmas van Wham! vormt de basis voor de nieuwe kerstcommercial en als het gaat om het assortiment dan spelen gemaksproducten, die in de gerechtentoren kunnen worden opgenomen een belangrijke rol bij...

Lees bericht

Albert Heijn Nederland behaalt B Corp certificering

Duurzaamheid - Albert Heijn Nederland heeft de B Corp certificering ontvangen. Dat heeft het Zaanse retailbedrijf maandag bekendgemaakt. Het behalen van de B Corp certificering ziet AH als een aanmoediging om op de ingeslagen weg naar verdere verduurzaming in te gaan.

Lees bericht




Gemaksformule AH to go bestaat 25 jaar

Formulenieuws – De gemaksformule AH to go van Albert Heijn bestaat 25 jaar. De winkels zijn inmiddels te vinden op stations, universiteiten, ziekenhuizen, hogescholen, kantoren en tankstations, die gezamenlijk per week zo’n 257.000 kopjes koffie schenken. Verwacht wordt dat ook de komende jaren de AH to go-formule zich verder gaat ontwikkelen en groeien.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid