AH en Selecta starten met 20 to go-locaties en gaan de grens over
![](/images/made/uploads/Samenwerking-Selecta-Albert-Heijn-HR_(Medium)_1080_720_90.jpeg)
Formulenieuws – Albert Heijn en Selecta gaan de komende weken de eerste twintig to go-locaties openen. De gezamenlijk ontwikkelde to go-locaties, gebaseerd op het Foodie’s MicroMarket-concept van Selecta zijn 24/7 open en bedoeld voor kantoorlocaties. Daarnaast steekt het concept ook meteen de grens over naar België: daar krijgt het kantoor van Selecta de primeur, gevolgd door minimaal 25 andere kantoorlocaties later dit jaar.
De aankondiging van de samenwerking december vorig jaar leidde tot veel belangstelling en aanvragen van bedrijven, volgens beide partijen. Daarom maakt het concept vanaf vandaag een snelle start met de eerste twintig kantoorlocaties waaronder RWE in Eemshaven en Crocs in Hoofddorp.
Ook in België is veel belangstelling, daar staan al minimaal 25 kantoorlocaties op de planning. Albert Heijn en Selecta willen dit jaar op minimaal 100 kantoorlocaties een onbemande to go openen om in de jaren daarna gezamenlijk verder uit te breiden.
De AH to go-modules worden op maat gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden en de wensen van organisaties die steeds meer op zoek zijn naar flexibiliteit in het aanbieden van eten en drinken voor hun medewerkers. Met de onbemande AH to go kunnen zij hun medewerkers de hele dag het uitgebreide en vertrouwde to go assortiment bieden met zelfbediening en digitaal gemak. Naast kantoren leent het concept zich goed voor bijvoorbeeld hotels, ziekenhuizen en onderwijsinstellingen.
Bron: AH/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Cees van Vliet operationeel directeur bij Roompot/Landal
Benoeming - Cees van Vliet, jarenlang operationsdirecteur bij Albert Heijn en Jumbo en recentelijk actief als directeur Gamma Nederland, wordt de operationeel directeur (coo) bij Roompot/Landal.
Lees berichtHeineken volop van start met EK-activatieprogramma
Actie - Na de Champions League-finale is het tijd voor het EK en dus laten fabrikanten en retailers weten wat zij tijdens het EK allemaal van plan zijn. De supermarkketens laten zien welke acties en gadgets zij hebben, maar ook fabrikanten als Heineken laten zien waar zij mee komen. Voorafgaand aan de oefenwedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Canada in...
Lees berichtRestproducten koffie krijgen tweede leven als olie en kleurstof
Verduurzamen – Foodtechbedrijf Selecta en dochterbedrijf Pelican Rouge Coffee Roasters verwerken via het Nederlandse bedrijf Caffe Inc. de restproducten van hun koffieproducten. Koffiepigment en -olie worden gebruikt in onder meer de textiel-, beauty- en voedingsindustrie als grondstof.
Lees berichtAhold Delhaize wil Claude Sarrailh als opvolger van Wouter Kolk
Opvolging - Ahold Delhaize is voornemens om de van het Duitse Metro afkomstige Claude Sarrailh te benoemen tot eindverantwoordelijke voor Europa en Indonesië. Daarmee is de Fransman Sarrailh de opvolger van Wouter Kolk, die eerder dit jaar zijn vertrek bij Ahold Delhaize aankondigde.
Lees berichtAmerican Cookies van ‘geredde bananen’ uit de keten
Introductie - The Banana Factory heeft zich toegelegd op het redden van bananen in de keten. Aanvankelijk waren dat bananen uit de Europese havens, maar nu wordt er samen met De Graaf Bakeries ook gewerkt aan het reden van de bananen verderop in de keten. Samen met Albert Heijn wordt er een circulaire variant van American Cookie onder huismerk gelanceerd,...
Lees berichtAlbert Heijn introduceert AH Voordeelshop.nl
Webshop - Albert Heijn lanceert de AH Voordeelshop.nl, een online webshop waar klanten het hele jaar door deals kunnen vinden. Klanten konden altijd al terecht bij Albert Heijn voor leuke uitjes en non-food assortiment met flinke kortingen. Met de lancering van de AH Voordeelshop.nl is dit aanbod nu flink uitgebreid en overzichtelijk samengebracht.
Lees bericht