AH en Selecta starten met 20 to go-locaties en gaan de grens over
_1080_720_90.jpeg)
Formulenieuws – Albert Heijn en Selecta gaan de komende weken de eerste twintig to go-locaties openen. De gezamenlijk ontwikkelde to go-locaties, gebaseerd op het Foodie’s MicroMarket-concept van Selecta zijn 24/7 open en bedoeld voor kantoorlocaties. Daarnaast steekt het concept ook meteen de grens over naar België: daar krijgt het kantoor van Selecta de primeur, gevolgd door minimaal 25 andere kantoorlocaties later dit jaar.
De aankondiging van de samenwerking december vorig jaar leidde tot veel belangstelling en aanvragen van bedrijven, volgens beide partijen. Daarom maakt het concept vanaf vandaag een snelle start met de eerste twintig kantoorlocaties waaronder RWE in Eemshaven en Crocs in Hoofddorp.
Ook in België is veel belangstelling, daar staan al minimaal 25 kantoorlocaties op de planning. Albert Heijn en Selecta willen dit jaar op minimaal 100 kantoorlocaties een onbemande to go openen om in de jaren daarna gezamenlijk verder uit te breiden.
De AH to go-modules worden op maat gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden en de wensen van organisaties die steeds meer op zoek zijn naar flexibiliteit in het aanbieden van eten en drinken voor hun medewerkers. Met de onbemande AH to go kunnen zij hun medewerkers de hele dag het uitgebreide en vertrouwde to go assortiment bieden met zelfbediening en digitaal gemak. Naast kantoren leent het concept zich goed voor bijvoorbeeld hotels, ziekenhuizen en onderwijsinstellingen.
Bron: AH/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Albert Heijn levert aan merkkracht in door ‘arrogantie’
Onderzoek – Hoewel Bol.com van Ahold/Delhaize onveranderd aan kop blijft staan in de top-drie van sterkste retailmerken van Nederland, is de positie van Albert Heijn fors gedaald. Albert Heijn daalde voor het eerst in vijf jaar van de tweede naar de vierde plek door een ‘te zelfverzekerde houding in coronatijd’ zo, luidt het argument. Kruidvat en Hema wisten hun...
Lees berichtMind Your Bite-congres over New Supermarket concepts
Webinar - Feed Your Mind organiseert jaarlijks een themabijeenkomst voor geïnteresseerden in de wereld van eten en drinken die op zoek zijn naar een beter voedselsysteem in alle schakels van de keten. Dit jaar gebeurt dat online tijdens het jaarlijkse Foodinar Mind Your Bite. Verschillende sprekers geven tijdens dit interactieve programma nieuwe inzichten op het snijvlak van fooddesign en...
Lees berichtNederland strijdtoneel van allerlei snelle bezorgdiensten
Bezorgdiensten - In Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht rijden sinds een aantal weken fietskoeriers rond van bezorgdienst Gorillas. Deze Berlijnse start-up bezorgt boodschappen vanuit zogenaamde 'dark stores'. Maar Gorillas krijgt de komende tijd concurrentie van nog vijf andere bezorgdiensten.
Lees berichtPlatform CIRUP gaat strijd aan met papieren wegwerpbeker
Duurzaam – Kan de papieren wegwerpbeker van ‘recycleklaar’ naar recyclebaar? Over die vraag buigt zich het nieuwe platform CIRUP, een initiatief van Selecta, McDonald’s en NS Stations samen met het Kennisinstituut Duurzaam Verpakken (KIDV).
Lees berichtKFC-kip bitterballen nu ook te koop in supermarkt
Formulenieuws – Voor het eerst brengt KFC een product uit de restaurant naar de supermarkt. Voortaan zijn de oer-Hollandse kip bitterballen van de fastfoodketen te vinden in het diepvriesvak van Albert Heijn. Het gaat om twee varianten: de Crunchy Kip Bitterballen en de Spicy Kip Zinger Bitterballen, beide voorzien van de 1 ster Beter Leven keurmerk van de Dierenbescherming.
Lees berichtAlbert Heijn breidt vegan-assortiment uit met 50 producten
Formulenieuws - Albert Heijn heeft het vegetarische assortiment met 50 producten uitgebreid en claimt met 160 vega(n) producten nu het grootste vega(n) assortiment van alle supermarkten te hebben.
Lees bericht