Aldi voegt meer A-merken toe
Retail – De supermarktdiscounters zijn in beweging. Nadat Lidl gisteren bekendmaakte dat producten ook online kunnen worden besteld, maakt Aldi vandaag bekend nog meer bekende merkartikelen in het standaardassortiment op te nemen. De meeste producten zijn afkomstig van merkfabrikant Unilever. Het structureel aanbieden van merkartikelen past volgens eigen zeggen binnen het beleid van de prijsvechter om het aanbod continue te verbeteren. “De wens van de klant staat hier voorop, evenals het principe beste prijs-kwaliteitverhouding.” Zo heeft de keten inmiddels tal van duurzaam geproduceerde en biologische producten in het assortiment (onder meer cacao-UTZ en FAIRTRADE). De uitbreiding van het A-merkenaanbod past ook in die ontwikkeling. De uitbreiding betreft producten van Unilever, zoals Blue Band halvarine, Calvé mayonaise, Unox knakworst en Lipton Ice tea. Bron: @FoodClicks
Retail – De supermarktdiscounters zijn in beweging. Nadat Lidl gisteren bekendmaakte dat producten ook online kunnen worden besteld, maakt Aldi vandaag bekend nog meer bekende merkartikelen in het standaardassortiment op te nemen. De meeste producten zijn afkomstig van merkfabrikant Unilever. Het structureel aanbieden van merkartikelen past volgens eigen zeggen binnen het beleid van de prijsvechter om het aanbod continue te verbeteren. “De wens van de klant staat hier voorop, evenals het principe beste prijs-kwaliteitverhouding.” Zo heeft de keten inmiddels tal van duurzaam geproduceerde en biologische producten in het assortiment (onder meer cacao-UTZ en FAIRTRADE). De uitbreiding van het A-merkenaanbod past ook in die ontwikkeling. De uitbreiding betreft producten van Unilever, zoals Blue Band halvarine, Calvé mayonaise, Unox knakworst en Lipton Ice tea. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek