Anne&Max, Strada en Coco & Sebas in Stadshart Amstelveen
Winkelcentrum - Stadshart Amstelveen breidt haar winkelaanbod uit met Anne&Max, Strada en Coco & Sebas. Het winkelcentrum wil met de horeca uitbreiding nog beter inspelen op de wensen van de bezoekers. Onderzoek wees uit dat er behoefte was aan een verdere uitbreiding van eet- en drinkgelegenheden.
Voor Strada Street Food Italiano is het de tweede locatie. Deze nieuwe formule van Albron opende eerder een locatie in Amsterdam Noord. Ook de Anne&Max-locatie wordt door het horeca- en catering bedrijf in de Meern geëxploiteerd. Delicatessewinkel Maza was al gevestigd, maar is verhuisd naar een ander winkelpand met grotere zitruimte en een ruim terras.
Met de komst van de drie nieuwe foodmerken telt Stadshart Amstelveen meer dan 140 retailers. “De behoefte van de consument staat bij ons voorop”, aldus Eduard Helwig, Winkelcentrum Manager van Stadshart Amstelveen. “Uit ons bezoekersonderzoek bleek dat de consumenten meer eet- en drinkgelegenheden in het Stadshart willen zien en in het bijzonder een Italiaans restaurant. We zijn dan ook trots dat we het Italiaanse streetfood concept Strada, fresh food & coffee café Anne&Max en chocolaterie Coco & Sebas mogen verwelkomen.”
Fresh food & coffee café Anne&Max opent op 8 juni de 25e vestiging. Strada en het Brabantse chocoladeconcept Coco & Sebas openen binnenkort de deuren. Delicatessewinkel Maza is onlangs geopend. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open en trekt jaarlijks 10 miljoen bezoekers.
Bron: Stadshart Amstelveen/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtAnne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog
Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.
Lees berichtKoffieketen Anne&Max over naar groothandel Udea
Formulenieuws – Fresh food & coffee café Anne&Max stapt over naar de biologische groothandel Udea. Anne&Max is daarmee de eerste landelijke koffieketen die in zee gaat met de leverancier.
Lees berichtAnne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht
Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast met een avondkaart.
Lees berichtSmaakchef van Albron wint Overall-prijs Innovation Award 2023
Verkiezing – De winnaars van de Horecava Innovation Award 2023 zijn maandag bekendgemaakt. Overall winnaar 2023 is Albron met Smaakchef. Smaakchef ontzorgt het zorgpersoneel door de bereiding van de warme maaltijd uit handen te nemen. De winnaar van de Horecava Innovation Award is Uhhmami, culinaire plant based boulions in de smaken Vegetable, Chickenis, Oceanish en Beefish.
Lees berichtNederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens
Onderzoek – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.
Lees bericht