Autodrop lanceert ‘Opgevoerde Autodrop’
Introductie - Snoepmerk Autodrop introduceert de ‘Opgevoerde Autodrop’, een snoepje met een zachtere vulling, die ‘iedereen in de hoogste versnelling brengt’, volgens zoetwarenbedrijf Concorp. De introductie wordt ondersteund met een nummer van zangeres Samantha Steenwijk en rapper Sjaak.
De komst van de nieuwe smaken binnen het Autodrop wagenpark wordt op een ‘overdriven’ manier gevierd. De videoclip speelt in die brede campagne een centrale rol. Ivo Brand, Marketing Manager bij Autodrop: “We zijn ontzettend trots op deze opvallende 360-graden campagne. Met de “Overdriven” aanpak zetten we de productintroductie kracht bij en slaan we de brug tussen online en offline interactie. Op deze manier enthousiasmeren we onze Autodrop fans en brengen we de intense, krachtige smaaksensatie tot leven.” De verpakkingen van de Opgevoerde Cadillacs, Kevers en Dubbel Dekkers zijn vanaf deze week beschikbaar.
Consumentenactie
Aan de introductie is voor de consumenten ook een actie verbonden. Zij maken kans om de roze Birò uit de Overdrive videoclip te winnen. In de speciale actieverpakkingen van Opgevoerde Autodrop zitten meerdere autosleutels verstopt. Gelukkigen die een autosleutel vinden, winnen een spectaculaire race experience op het circuit van Zandvoort. Onder deze racers wordt uiteindelijk de felbegeerde roze Birò uit de videoclip verloot.
Concorp
Autodrop is onderdeel van Concorp. Als merkenbouwer en producent van private- en fancy label concepten heeft het bedrijven merken als Autodrop, Oldtimers, Ricola, en Fisherman’s Friend in hun portfolio.
Bron: Concorp/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Oldtimers lanceert drie suikervrije smaken
Introductie - Het merk Oldtimers, geproduceerd in het Friese dorp Jirnsum, lanceert drie nieuwe suikervrije smaken; van Zoete Bolletjes en Zoute Puntjes tot aan de gecoate Zoethout Rotsjes. De suikervrije producten van Oldtimers zijn ook volledig vegan.
Lees berichtPieter Pot bespaart 3 miljoen verpakkingen in 2022
Online supermarkt – Verpakkingsvrije online supermarkt Pieter Pot heeft in 2022 ruim 3 miljoen verpakkingen bespaard. Dat is het grootste aantal sinds de oprichting in 2019. Onlangs nog voegde Pieter Pot ook Autodrop en Oldtimers toe aan het verpakkingsvrije assortiment. Voor volgend jaar wil het bedrijf verdubbelen, onder andere door gekoelde producten in circulaire verpakking mee te nemen.
Lees berichtAutodrop en KraftBier brouwen samen eerste Candy IPA
Samenwerking – Autodrop en KraftBier hebben samen een biertje ontwikkeld met de smaak van de bosvruchtrode Cadillacs van het snoepmerk. Daarmee introduceren zij de eerste Candy IPA in Nederland. De IPA is vanaf deze week in-store en online te koop.
Lees berichtVan linzenburgers tot plantaardige biefstuk tijdens PLMA 2018 in Amsterdam
Beurzen - Biologisch, vegetarisch, geur- en kleurstofvrij en laag calorisch. Zo maar enkele posters en kreten die tijdens de tweedaagse private label-beurs PLMA in de stands waren te zien De beurs werd afgelopen dinsdag en woensdag in de RAI in Amsterdam gehouden. Conclusie: de trends binnen de levensmiddelenbranche worden door alle partijen bijgehouden, zeker ook door de private labelbedrijven. De...
Lees bericht