Bavaria komt met wereldwijde kroegentocht


Marketing - Bavaria lanceert vandaag een wereldwijde campagne, waarbij de Brabantse brouwer consumenten kans laat maken op de kroegentocht van hun leven naar 4 continenten, 5 landen in 14 dagen. Door middel van een kratkaart met een unieke code kunnen consumenten deelnemen aan de actie. De kroegentocht start in Café de Kroeg in Den Bosch; de stamkroeg die sinds afgelopen jaar het decor is van verschillende TV commercials van de brouwer. De zogeheten “Kroegentocht van je leven” gaat van Nederland naar Kazachstan, Zuid-Korea, Cuba en Marokko. In twee weken tijd vliegen deelnemers de wereld over om op die locaties een kroegentocht langs verschillende Bavaria bars te houden. Ralph Bongaerts, Marketing Manager Benelux, licht toe: “Wij willen consumenten laten genieten van ons bier. Een gezellige Brabantse stamkroeg zoals Café de Kroeg is daar uiteraard een perfecte locatie voor, maar het is natuurlijk nog mooier om een kroegentocht te houden langs allerlei exotische oorden en verrassende Bavaria-locaties.” Bongaerts vervolgt: “Bavaria kom je over de hele wereld tegen. Die diversiteit delen we graag met onze consumenten. En ja, we houden wel van wat uitdaging, dus het leek ons fantastisch om in twee weken de wereld over te vliegen voor de kroegentocht van je leven. Ongetwijfeld gaat deze kroegentocht veel verrassende situaties, kleurrijke feestjes en vooral plezier met zich meebrengen.” De promotie loopt in 15 verschillende landen en aan de kroegentocht zullen dus personen uit verschillende landen deelnemen. De kroegentocht vindt plaats van 8 t/m 21 augustus 2016. Naast een nieuwe TV commercial wordt de promotie ondersteund via Facebook, Youtube en mini-kroegen die in 75 supermarkten te vinden zijn. Bron: @FoodClicks Marketing - Bavaria lanceert vandaag een wereldwijde campagne, waarbij de Brabantse brouwer consumenten kans laat maken op de kroegentocht van hun leven naar 4 continenten, 5 landen in 14 dagen. Door middel van een kratkaart met een unieke code kunnen consumenten deelnemen aan de actie. De kroegentocht start in Café de Kroeg in Den Bosch; de stamkroeg die sinds afgelopen jaar het decor is van verschillende TV commercials van de brouwer. De zogeheten “Kroegentocht van je leven” gaat van Nederland naar Kazachstan, Zuid-Korea, Cuba en Marokko. In twee weken tijd vliegen deelnemers de wereld over om op die locaties een kroegentocht langs verschillende Bavaria bars te houden. Ralph Bongaerts, Marketing Manager Benelux, licht toe: “Wij willen consumenten laten genieten van ons bier. Een gezellige Brabantse stamkroeg zoals Café de Kroeg is daar uiteraard een perfecte locatie voor, maar het is natuurlijk nog mooier om een kroegentocht te houden langs allerlei exotische oorden en verrassende Bavaria-locaties.” Bongaerts vervolgt: “Bavaria kom je over de hele wereld tegen. Die diversiteit delen we graag met onze consumenten. En ja, we houden wel van wat uitdaging, dus het leek ons fantastisch om in twee weken de wereld over te vliegen voor de kroegentocht van je leven. Ongetwijfeld gaat deze kroegentocht veel verrassende situaties, kleurrijke feestjes en vooral plezier met zich meebrengen.” De promotie loopt in 15 verschillende landen en aan de kroegentocht zullen dus personen uit verschillende landen deelnemen. De kroegentocht vindt plaats van 8 t/m 21 augustus 2016. Naast een nieuwe TV commercial wordt de promotie ondersteund via Facebook, Youtube en mini-kroegen die in 75 supermarkten te vinden zijn. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid