Bidfood gaat vier dagen lang radio maken


Groothandel - Van maandag 10 januari tot en met donderdag 13 januari zendt horecagroothandel Bidfood van 10 uur ’s ochtends tot 19 uur ’s avonds Radio Horeca uit vanuit Foodyard Amsterdam.

Radiohoreca.nl  wordt uitgezonden op de dagen dat normaal gesproken de Horecava zou plaatsvinden. Met deze vier dagen durende radio-uitzending wil Bidfood de horeca inspireren en een hart onder de riem steken. “Natuurlijk hadden we graag op de Horecava gestaan om met iedereen samen te kunnen proosten,” laat Laurens Claassens, Marketing Manager bij Bidfood weten, één van de initiatiefnemers van Radio Horeca. “Maar die situatie kunnen we niet veranderen. In de horeca werken ras-optimisten, aanpakkers. Net als zij zetten wij onze tanden erin en kijken naar wat er wél kan. Als horecaprofessionals niet naar ons toe kunnen komen, dan komen wij wel naar hen.”

Tijdens de uitzendingen komen medewerkers van Bidfood aan het woord en worden verhalen verteld over het horecavak. “Verhalen met een lach, een traan en een grap. We gaan van het bittere naar het zoet,” licht Claassens toe. Luisteraars kunnen vier dagen lang volop interviews met bekende namen uit het horecavak verwachten, maar ook mooie verhalen uit de branche, het laatste horecanieuws en diverse spelelementen.

Horecafeest XS

De radio-uitzendingen worden dagelijks afgesloten met een Horecafeest XS, waarin de muziek van Bidfood’s Horecafeest van het Jaar uitgebreid aan bod zal komen. Deze afsluitingen worden verzorgd door Laurens Claassens (marketing manager Bidfood), Timo Snijders (commercieel manager national accounts Bidfood), Martijn Veen (founder PromoEvents)  en Colin Westerwoudt (managing partner Tippr).

Inbellen

Horecaprofessionals kunnen deze dagen ook inbellen of een voicememo sturen om hun eigen nieuws, tips en ervaringen te delen. Radio Horeca wordt live vanuit Foodyard Amsterdam uitgezonden en is van maandag 10 januari tot en met donderdag 13 januari dagelijks van 10 tot 19 uur te beluisteren via radiohoreca.nl.

Bron: Bidfood/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht


Colruyt onderdeel Solucious neemt Belgische Valfrais over

Overname - Solucious, de foodservicespecialist van Colruyt Group, heeft het familiebedrijf Valfrais, gevestigd in Bastenaken, overgenomen. Volgens beide partijen vullen het assortiment, het klantenbestand en het werkgebied elkaar goed aan. Met overname van 100% van de aandelen zet Solucious in op verdere groei in foodservice.

Lees bericht

Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid